اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دلخوش: دولت برای تامین قیر رایگان از منابع عمرانی برداشت نکند

نماینده مردم صومعه سرا گفت: دولت بنا نبود از محل تملک دارایی سرمایه به این صورت برداشت کنند و آقایان گفتند که ما تأمین می‌کنیم، بنابراین تذکر بدهید که توضیحاتی که می‌دهند توضیحات درستی باشد.

دلخوش: دولت برای تامین قیر رایگان از منابع عمرانی برداشت نکند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی امروز (1 مرداد 99) طی تذکری در جریان بررسی طرح دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره یک قانون بودجه 1399 کشور اظهار داشت: پیشنهاد اولیه ما این بود که دولت به پالایشگااه‌ها نفت بدهد و پالایشگاه‌ها به پیمانکار قیر بدهد، از مازاد نفتی و بعد قیر و 2 میلیون تن قیر توزیع شود. من البته دیگر توضیح نمی‌دهم چرا که وارد آن فازی که شما فرمودید می‌شویم. 

وی افزود: آقای پورمحمدی (نماینده دولت) و آقای حاجی بابایی دیروز جلسه داشته و صبحت کرده‌اند و من در تمام جلسات حضور داشتم. آقای پورمحمدی توضیح بدهند چرا که گفت ما منابع را تأمین می‌کنیم و نگران نباشید و آقای نوری گفت ما 5 هزار میلیارد تومان از محل بند «م» ماده 28 تخصیص می‌دهیم و اکنون می‌گوید که ما مخالفیم و نگفته‌ایم، خلاف است چرا که به کمیسیون بودجه نیز همین حرف‌ها را گفته‌اند.

دلخوش تاکید کرد: دولت بنا نبود از محل تملک دارایی سرمایه به این صورت برداشت کنند و آقایان گفتند که ما تأمین می‌کنیم، بنابراین تذکر بدهید که توضیحاتی که می‌دهند توضیحات درستی باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول