اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برندسازی نیاز امروز شهرقدس در حوزه رشد تولید/ تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و شهرک صنعتی امضاء می‌شود

شهردار قدس با اشاره به برندسازی به عنوان نیاز امروز حوزه تولید و صنعت شهرقدس در راستای رشد تولید و جذب توریست صنعتی، گفت: تفاهم نامه همکاری بین شهرداری قدس و مجموعه شهرک‌های صنعتی در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی‌، اجتماعی و اقتصاد و توسعه روزافزون شهرقدس پس از انجام بررسی‌های تخصصی امضاء خواهد شد.

برندسازی نیاز امروز شهرقدس در حوزه رشد تولید/ تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و شهرک صنعتی امضاء می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، مسعود مختاری شهردار شهر قدس روز گذشته در جلسه هماهنگی و بحث و تبادل نظر در خصوص آماده سازی پیش نویس تفاهم نامه با مجموعه شهرک صنعتی با حضور اعضای هیأت مدیره شهرک‌های صنعتی شهرستان قدس، اظهار کرد: خدمات‌دهی توسط شهرداری امری اجتناب ناپذیر بوده و از وظایف ذاتی شهرداری است اما این مهم بر مبنای قانون و شرایط مندرج در قوانین امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: امروزه برای رشد و توسعه هر کدام از ما در هر جایگاه و مسؤولیتی وظایفی را بر عهده داریم که اگر به نحو احسنت و در زمان مقرر انجام دهیم شاهد این خواهیم بود که اثربخشی این موارد را به طور واضح و مشهود لمس کنیم.

شهردار قدس بیان کرد: در همین راستا موضوع تعامل دوسویه فی ما بین شهرک‌های صنعتی و شهرداری‌ها امری مهم و اثربخش است که سرفصل این اثرات بر مبنای شعار سال در راستای جهش تولید و نگاه به اقتصاد درون  خود را نشان می‌دهد.

مختاری با تأکید بر این موضوع که امروزه لازم است که هر مجموعه بر مبنای قوانین وظایف خود را انجام دهد به نوعی شهرداری در حوزه خدماتی خود حرکت کرده و شهرک صنعتی نیز تمام توان خود را در حوزه تولید به کار بگیرد، خاطرنشان کرد: شهرها زمانی می‌تواند خود را به عنوان یک عامل مؤثر و محرک نمایان کنند که هویت سازی دقیق و صحیح بر مبنای زیرساخت‌ها و داشته‌های آن شهر حرکت کرده باشد.

وی افزود: برندسازی نیاز امروز در حوزه رشد تولید و جذب توریست صنعتی است، اگر دقت در هویت سازی در شهرک‌های صنعتی بالا بوده و برند سازی و اطلاع رسانی مناسبی در این حوزه صورت بگیرد شاهد رشد در تمام ابعاد مرتبط این حوزه خواهیم بود.

شهردار قدس یادآور شد: شهرقدس با وجود شهرک‌های صنعتی که دارد آن گونه که باید و شاید در حوزه برند سازی ورود نکرده است در صورتی که می‌توان با اطمینان خاطر و با وجود صنایع هایتک متعددی که در شهر قدس مستقر هستند این منطقه را در حوزه تأمین قطعات خودرویی و چند صنعت پایه‌ای دیگر برندسازی کرد.

مختاری گفت: تنظیم تفاهم‌نامه فی ما بین شهرداری و شهرک‌های صنعتی می‌تواند نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و تولید و اشتغال داشته باشد و جلسات تخصصی در این حوزه لازم است اما در کنار تنظیم این تفاهم‌نامه لازم است که تعامل دو طرفه یک اصل جدانشدنی بین شهرک‌های صنعتی و شهرداری باشد و به نوعی تمام نیاز‌ها و زیرساخت‌ها در یک شرایط تخصصی و قانونی برای بهبود در شرایط اقتصادی و اجتماعی و غیره پیگیری و به سمت تحقق حرکت کند.

وی تصریح کرد: هویت صنعتی در تمام ابعاد در شهرک‌های صنعتی شهرقدس حفظ شده است و همچنان این مهم ادامه دار خواهد بود، البته این انتظار از مجموعه هیأت مدیره شهرک‌های صنعتی وجود دارد که آن‌ها نیز این موضوع را در همه حال مدنظر داشته باشند و در تأمین سرانه‌ها که وظیفه‌ای بر دوش این مجموعه است اقدامات لازم را به نحو مطلوبی رعایت کنند تا هم‌تراز با خدمات موجود و افزایش حضور صنایع این خدمات پیشرفت داشته باشد.

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول