اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تعیین و تکلیف جاماندگان سهام عدالت ظرف سه ماه آتی

مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز گفت: طبق اقدامات و پیگیری مجلس شورای اسلامی شرایط برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سه الی چهار ماه آتی فراهم خواهد شد.

تعیین و تکلیف جاماندگان سهام عدالت ظرف سه ماه آتی

اکبر حیدری، مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با ورود مجلس شورای اسلامی و ارائه برنامه و لایحه ای، بستر برای ثبت نام افرادی که سهام عدالت ندارند آماده شده است.

مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز با بیان اینکه این شرایط ظرف 3 الی 4 ماه دیگر فراهم خواهد شد، افزود: طرح در مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و چندین جلسه مستمر و فوق العاده در این راستا برگزار شده است.

حیدری با بیان اینکه تصمیم گیری در این رابطه وظیفه دولت بود اما با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع، مجلس در این رابطه پیش قدم شد، بیان کرد: این مهم هر چه سریعتر به نتیجه خواهد رسید.

به گفته وی افراد جامانده ای شرایط ثبت نام در سهام عدالت را خواهند داشت که از لحاظ درآمدی جزو 6 دهک پائین جامعه باشند.

شرایط ثبت نام سهام عدالت تنها برای گروهی که از لحاظ درآمدی جزو 6 دهک پائین جامعه هستند فراهم خواهد شد.

 

مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز با اشاره به اینکه اجرای طرح فوق توسط مجلس به صورت شفاف انجام خواهد شد، تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌های حدود 4 سال زمان بر خواهد بود اما در این مورد خاص ظرف 4 ماه آتی به نتیجه خواهیم رسید.

حیدری در رابطه با آزادسازی و فروش سهام عدالت، افزود: افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکرده اند، شرایط بهتری نسبت به سایرین دارند و ارزش حدودی سهام عدالت آن‌ها 18 میلیون تومان است.

وی یادآور شد: همچنین افرادی که آزادسازی سهام عدالت را انجام دادند و قصد واگذاری سهام را دارند تنها به سهام خود را به کارگزاری ها واگذار کنند نه بانک ها، چرا که شرایط پیچیده ای است و کارگزاری ها فعالیت شفاف تری در این زمینه خواهند داشت.

افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکردند شرایط بهتری دارند.

 

حیدری با بیان اینکه فروش سهام به معنای ضرر افراد است، بیان کرد: افرادی که سهام خود را به بانک ها واگذار کردند و در حوزه دریافت سود با مشکل مواجه شدند می توانند به کارگذاری بانک مراجعه کرده و شکایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقدمات ورود شرکت های سرمایه گزاری به بورس تا آخر شهریورماه انجام خواهد شد و ارزش بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: افرادی که می‌خواهند شماره تماس سهام عدالت خود را تغییر کنند از طریق 1569 اقدام کنند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول