اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

طرح زیباسازی ورودی‌های شهر بندرعباس به‌زودی آغاز می‌شود

شهردار بندرعباس از پاکسازی و آغاز طرح زیباسازی ورودی‌های شمالی و شرقی شهر در آینده نزدیک خبر داد.

طرح زیباسازی ورودی‌های شهر بندرعباس به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در حاشیه بازدیدی که با همراهی جمعی از مدیران عمرانی، خدمات شهری و شهرداری منطقه یک برگزار شد، اظهار کرد: کار پاکسازی و زیباسازی ورودی های شهر بزودی آغاز ‌می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی این بخش‌ها تهیه شده و آماده اجرا است، افزود: در مرحله نخست، ورودی‌های شمالی(از سمت حاجی‌آباد) و شرقی(از سمت میناب) پاکسازی شده و اقداماتی در راستای زیباسازی این معابر انجام می‌شود.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: برای انجام این طرح هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های مربوطه نیز صورت گرفته و طی روزهای آتی شاهد آغاز اقدامات اجرایی آن هستیم.

امینی‌زاده تصریح کرد: ساخت المان، ایجاد فضای سبز مناسب، کاشت نخل، جدول‌گذاری و غیره، جزء اقداماتی است که در طرح ساماندهی ورودی‌های شهر مدنظر قرار گرفته است.

این مسؤول تاکید کرد: با توجه به موقعیت بندرعباس در عرصه گردشگری، اقتصادی و تجارت ساماندهی و زیباسازی سیما و منظر ورودی‌های شهر ضروری است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول