اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فضای مجازی، ارتباط پست با مخاطبان را آسان‌تر کرده است

سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست با بیان این‌که فضای مجازی موجب تسهیل و افزایش ارتباط این شرکت با مخاطبان شده، از پایش شبانه‌روزی نظرات مخاطبان این شرکت در فضای‌مجازی خبر داد.

فضای مجازی، ارتباط پست با مخاطبان را آسان‌تر کرده است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی پست، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست با بیان این‌که فضای مجازی موجب تسهیل و افزایش ارتباط این شرکت با مخاطبان شده، از پایش شبانه‌روزی نظرات مخاطبان این شرکت در فضای‌مجازی خبر داد.

وی افزایش چشم‌گیر مراجعه مخاطبان و مشتریان به درگاه‌های مجازی این شرکت را ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: صفحه اینستاگرام شرکت ملی پست به نشانی IRANNATIONALPOST یکی از درگاه‌های پر استقبال برای پاسخ‌گویی به مشتریان است.

عمیدی با اشاره به این‌که به صورت میانگین روزانه حداقل ۲۰۰ کامنت و پیام دایرکت در صفحه اینستاگرام شرکت پاسخ داده می‌شود، افزود: پیش از این مشتریان تنها از طریق بخش “ارتباط با ما” در پرتال‌رسمی شرکت و نیز مرکز تماس مشتریان به‌شماره ۸۴۴۷۰۰۰۰ با کارشناسان این شرکت در ارتباط بودند.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس و به دلیل افزایش ترافیک خریدهای اینترنتی، حجم پیام‌ها و مباحثی چون دیرکرد در ارسال امانات پستی (که دلیل اصلی آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود)، افزایش داشت و  روزانه تعداد زیادی از سئوالات و ابهامات مشتریان از این درگاه انجام می‌گرفت که این امر در کنار سایر ابزارها، باعث تسریع در پاسخ‌گویی به مشتریان شد.

عمیدی با ابراز اطمینان از این‌که همه پیام‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پیگیری می‌شوند، یادآور شد: مخاطبان همچنین می‌توانند ضمن بهره‌مندی از مطالبی که در پلتفرم‌های مختلف مجازی شرکت ملی پست ارائه می‌شود، از درگاه‌های مذکور در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی جهت رفع ابهامات، ارائه تجربه‌ها، پیشنهادات و انتقادهای خود استفاده کنند.

سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست با بیان این‌که یکی از وظایف تمامی سازمان‌های مشتری‌محور، جلب رضایت مشتریان، پاسخ‌گویی و اقناع آن‌هاست، تأکید کرد: روابط‌عمومی شرکت ملی پست با همکاری اداره کل کیفیت و امور مشتریان ضمن تدوین برنامه‌ای مستمر و اثرگذار مطابق با شرایط روز، تمام تلاش خود را برای تحقق هرچه بیشتر و بهتر این مهم به کار بسته تا به نحو شایسته ضمن جلب رضایت‌ شهروندان، از گسست ارتباط مردم و پست جلوگیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول