اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقال میدان «میوه و تره‌بار» و «بنکداران» بندرعباس به مکان جدید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با پیگیری‌های جدی و مستمر استاندار هرمزگان، میدان میوه و تره‌بار بندرعباس به‌همراه بنکداران به مکان جدید با امکانات مناسب منتقل شدند.

انتقال میدان «میوه و تره‌بار» و «بنکداران» بندرعباس به مکان جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران با اشاره به اقدامات استاندار هرمزگان در جابجایی میدان میوه و تره‌بار بندرعباس، عنوان کرد: با همت بلند استاندار هرمزگان، کار مهم جابجایی میدان تره بار بندرعباس تعیین تکلیف و به سرانجام رسید و میدان تره‌بار جدید فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.
 
وی در همین رابطه گفت: با راه‌اندازی میدان تره‌بار جدید برای نزدیک به ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به مزایای انتقال میدان تره‌بار به مکان جدید، تصریح کرد: رفع دغدغه‌های بهداشتی و برطرف شدن مشکلات ترافیکی، از دیگر مزایای اقدام مهم جابجایی میدان تره بار بندرعباس با تلاش و پیگیری استاندار هرمزگان است.
 
حیدری افزود: در میدان تره‌بار جدید تعداد غرفه‌ها از ۳۵ به ۹۸ غرفه و زیربنای غرفه‌ها از ۱۳۰ متر به ۳۰۰ متر افزایش یافته است که این امر در بهبود ارائه خدمات نقش بسزایی خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اقدامات استاندار هرمزگان در راستای جابجایی بنکداران به مکان جدید، خاطرنشان کرد: جابجایی بنکداران از مرکز شهر بندرعباس به مکان جدید از دیگر اقدامات شاخص استاندار هرمزگان است که با همت، تلاش و پیگیری مستمر وی پس از سال‌ها انتظار مردم به ثمر نشست و بنکداران به مکان جدید منتقل شدند.
 
حیدری در همین رابطه گفت: با جابجایی بنکداران از مرکز شهر به مکان جدید بسیاری از مشکلات ترافیکی مرکز شهر بندرعباس نیز رفع شده است.
 
وی با تاکید بر تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس، تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری فرمانداران و سازمان صمت نسبت به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس از هم اکنون با برنامه‌ریزی و بسیج امکانات اقدام نمایند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: کمک به آموزش و پرورش استان برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس برای ایجاد شرایط مناسب جهت آموزش دانش آموزان رسالتی همگانی است.
 
وی با تاکید بر استمرار توزیع مرغ منجمد در هرمزگان، اظهار داشت: توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در شبکه‌های توزیع سراسر هرمزگان برای تامین نیاز مردم با قوت تداوم پیدا کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان به مقدار لازم تامین و ذخیره‌سازی شده است و توزیع این کالاها در سراسر هرمزگان طبق برنامه‌ریزی در حال انجام است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول