اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمایت قاطع دستگاه قضا از سرمایه‌گذاران بخش تولید

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با بیان اینکه اشتغال نقش مهمی در کاهش بزهکاری دارد گفت: دستگاه قضا با تمام توان به سرمایه‌گذاران بخش‌های تولید کمک خواهد کرد.

حمایت قاطع دستگاه قضا از سرمایه‌گذاران بخش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی ظهر امروز در بازدید از مجموعه «عصر طلایی هگمتان» همدان اظهار کرد: این مجموعه با ایجاد شهر سفال، مبل، چرم و فرش می‌تواند منجر به اشتغال بسیاری از جوانان استان شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در بخش‌های تولید با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال منویات رهبری در حوزه رونق تولید را محقق می‌کنند گفت: وقتی قبل از شروع یک کار عظیم خوب مطالعه شود نتیجه آن نیز خوب خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اظهار کرد: «عصر طلایی هگمتانه» توانسته با مطالعات و نیازسنجی‌های دقیق خود که قبل از آغاز پروژه انجام داده به جانمایی مناسبی در شهر دست یابد که این امر سبب توازن فرهنگی و اقتصادی بیشتری در سطح شهر خواهد بود.

وی گفت: ورودی هر شهر چشم‌اندازی از  فرهنگ و تمدن آن شهر را برای مسافران ترسیم می‌کند و اگر اتفاق فاخری در ورودی شهر رقم خورده باشد این امر ملموس‌تر هر مسافری را به خود جذب می‌کند.

خانجانی با بیان اینکه تقدیر از سرمایه‌گذار امری واجب است ادامه داد: در شرایطی کنونی کشور حمایت از سرمایه‌گذار و رفع مشکلات آنها می تواند امید و نشاط را به جامعه بازگرداند.

وی افزود: در سال جهش تولید باید بیشتر بکوشیم تا هر فرد در جایگاه خود بتواند در این عرصه نقش خود را به خوبی ایفا کند که نتیجه آن افزایش تولید و اشتغال جوانان خواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز همدان با بیان اینکه دستور رئیس قوه قضاییه ورود برای حمایت از سرمایه‌گذار و رفع موانع پیش روی آنهاست ادامه داد: دستگاه قضا با تمام توان به سرمایه‌گذاران بخش های تولید کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذار در زمینه تولید موجب اشتغال خواهد شد و اشتغال نیز عاملی برای کاهش جرم و فساد در جامعه است.

خانجانی با بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع جرم باید زمینه وقوع جرم از بین برود گفت: بیکاری فسادآور است و قطعا تولید و حمایت از آن با ایجاد اشتغال و درآمد باعث کاهش فساد خواهد شد.

وی بیان کرد: باید مشوق‌هایی در بخش دولتی و عمومی ایجاد شود که سرمایه‌گذار بتواند مجتمع‌های تولیدی و خدماتی راه‌اندازی کند که نتیجه آن از بین رفتن حجم عظیمی از معضلات جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول