اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

الزام تخلیه خوابگاه های دانشجویی در مهلت مقرر حذف شد/ خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دیرتر تخلیه می شود

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از ۲۵ تیرماه تا ۵ مردادماه برای تخلیه اتاق و جمع آوری لوازم شخصی فرصت داشتند که این مهلت تمدید شده است.

الزام تخلیه خوابگاه های دانشجویی در مهلت مقرر حذف شد/ خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دیرتر تخلیه می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه تهران که ساکن خوابگاه هستند از ۲۵ تیرماه تا ۵ مردادماه امکان تخلیه اتاق و جمع آوری لوازم شخصی را داشتند که این مهلت تمدید شده است.

دانشگاه تهران زمان تخلیه خوابگاه ها را تمدید کرده و طبق آخرین تصمیم مقرر شده که دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه تهران تا ۱۰ مرداد ۹۹ برای تخلیه مهلت داشته باشند.

همچنین اعلام شده که اگر تا این زمان امکان تخلیه برای دانشجویان مقدور نبود، متعاقبا تاریخ دیگری برای تخلیه اعلام خواهد شد.

همچنین اعلام شده که در صورت فراهم نبودن شرایط حضور برای تخلیه، همکاران اداره کل خوابگاه ها آمادگی تخلیه واحدها را دارند.

*خوابگاه منتظر دانشجو می ماند

قبلا اعلام شده بود که فقط دانشجویانی که از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه، اجازه ورود به دانشگاه و خوابگاه را اخذ کرده اند، امکان اسکان در تابستان را خواهند داشت.

دانشجویان ساکن خوابگاه در نیم سال بهمن ۹۸ باید از ۲۵ تیرماه ۹۹ تا ۵ مردادماه ۹۹ (ساعت ۸ الی ۱۶) نسبت به تخلیه اتاق و انتقال لوازم شخصی به انبار تعیین شده در واحد خوابگاهی خود اقدام کنند. 

با توجه به اینکه تابستان فرصت مناسب برای تعمیر؛ تجهیز و آماده سازی واحدهای خوابگاهی برای شروع سال تحصیلی جدید است و انجام تعمیرات و نظافت اتاق های خوابگاهی ضروری است؛ در صورت عدم مراجعه و تخلیه اتاق، لوازم توسط خدمات به انبار خوابگاه انتقال داده می‌شود و مدیریت خوابگاه هم هیچ مسئولیتی بابت لوازم شخصی دانشجو ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول