اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بسته خبری پلیس کرمان/از قاچاق اتوبوسی گوسفند تا خفگی نوزاد درون سطل آب

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام یک حادثه در یک نقطه از شهر کرمان و با حضور ماموران انتظامی مشخص شد یک دختر بچه یک ساله هنگام بازی در حیاط منزل به درون یک سطل آب افتاده و دچار خفگی شده است.

بسته خبری پلیس کرمان/از قاچاق اتوبوسی گوسفند تا خفگی نوزاد درون سطل آب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی پورامینایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام یک حادثه در یک نقطه از شهر کرمان و با حضور ماموران انتظامی مشخص شد یک دختر بچه یک ساله هنگام بازی در حیاط منزل به درون یک سطل آب افتاده و دچار خفگی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه این دختر بچه در بیمارستان جان خود را از دست داد، یادآور شد: لازم است والدین نسبت به کودکان خود توجه و مراقبت بیشتری داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کشف 23 رأس گوسفند قاچاق از اتوبوس

اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف 23 رأس گوسفند قاچاق از یک دستگاه اتوبوس عبوری از این شهرستان خبر داد.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این اتوبوس متوجه شدند در قسمت  بار کف اتوبوس تعداد زیادی گوسفند جای داده شده که در این رابطه 23 رأس گوسفند فاقد مجوز حمل و سایر مدارک دامپزشکی کشف شد.

نجفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این احشام قاچاق را 400 میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم که قصد داشت این احشام را از کرمان به یکی از کشورهای همسایه قاچاق کند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 6 فقره کلاهبرداری به ارزش 5 میلیارد ریال در کرمان

رئیس‌ پلیس آگاهی استان کرمان از کشف یک مورد جعل هویت و کشف 6 فقره کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای لیزینگی خبر داد.

یدالله حسن‌پور گفت: در پی شکایت چند نفر از همشهریان مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان فروش خودروهای لیزینگی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام یکسری اقدامات پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر متهم شدند.

وی با اشاره به دستگیری متهم در تهران بیان داشت: این متهم ضمن جعل هویت و اجاره یک باب دفتر مجلل اقدام به کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای لیزینگ با اقساط دراز مدت می کرد که با توجه به احتمال افزایش شمار شکات، تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

دستگیری یک فالگیر زن

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف پیش‌دستانه کلاهبرداری و دستگیری یک فالگیر زن خبر داد.

یدالله حسن‌پور در این خصوص اظهار داشت: ماموران با رصد جراید، مطبوعات محلی و فضای مجازی از یک مورد کلاهبرداری در قالب رمالی با بهره‌گیری از اوراق تاروت مطلع و با انجام تحقیقاتی، متهم که یک زن بود را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شکات پرونده ادامه دارد، از شهروندان خواست: فریب این افراد شیاد و کلاهبردار را نخورند و هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول