اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوباوه: معاونت‌های پارلمانی برخی وزارتخانه‌ها دلال بازی می کنند/نیکزاد: پیگیری می کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس از رفتار معاون پارلمانی برخی وزارتخانه‌ها انتقاد و نیکزاد نایب رئیس مجلس نیز تاکید کرد: اگر مواردی را اعلام کنید، قطعا هیات رئیسه به قسمی که خورده پایبند است و آن را پیگیری خواهد کرد.

نوباوه: معاونت‌های پارلمانی برخی وزارتخانه‌ها دلال بازی می کنند/نیکزاد: پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران امروز (چهارشنبه 1 مردادماه) در صحن علنی مجلس طی تذکر شفاهی با اشاره به اهمیت حفظ شأن و جایگاه مجلس گفت: در پاسخ به آقای ذاکر نماینده محترم ارومیه باید بگویم اگر چه در اقتصاد، سیاست و فرهنگ ما دلال بازی وجود دارد، اما متاسفانه امروز این دلال بازی وارد مجلس و خانه ملت هم شده است.

وی افزود: برخوردهای معاونت های پارلمانی برخی وزارتخانه ها به قدری زشت و زننده شده که دلال بازی می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کمیسیون ها در حال انتخاب ناظر هستیم. اما برخی از این معاونت ها در پشت سر تعدادی از افراد انتخاب شده می گویند این افراد توانایی انجام تعامل با دولت را ندارند.

وی خطاب به رئیس جلسه تصریح کرد: آقای نیکزاد! اگر شما با این افراد که از  سازمان های مشهور هستند برخورد نکنید، قطعاً این مسئله رسانه ای خواهد شد. در گذشته چنین جرمی صورت گرفت و آن معاونت پارلمانی را بیرون کردند. اگر چنین برخوردی هم اکنون انجام نشود، چه تضمینی برای حفظ جایگاه و شأن مجلس وجود خواهد داشت. اگر این مسئله در هیات رئیسه اصلاح نشود، به سرعت این موضوع را رسانه ای خواهم کرد و خواهید دید چه عواقبی بر این سازمان مترتب خواهد بود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: شما جانباز بزرگواری هستید، اگر مواردی را اعلام کنید، قطعا هیات رئیسه به قسمی که خورده پایبند است و آن را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول