اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مشق عشق در گلزار شهدای کرمان/کمک‌ مؤمنانه‌ به سبک «ازدواج آسان»+فیلم

پیوند فاطمی 70 زوج جوان کرمانی در راستای ازدواج آسان به همت بسیج زنان امسال به شکل رژه خودرویی و مکث کوتاه و ادای احترام به شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان آغاز شد.

مشق عشق در گلزار شهدای کرمان/کمک‌ مؤمنانه‌ به سبک «ازدواج آسان»+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)، مراسم پیوند فاطمی 70 زوج جوان کرمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای ازدواج آسان به همت بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان امسال به شکل رژه خودرویی و مکث کوتاه و ادای احترام به شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان آغاز شد.

پیوند فاطمی که به گفته اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان یکی از مصادیق کمک مؤمنانه بود که در این روز مبارک و با همت نهادهای مختلف از جمله ستاد کنگره شهدای کرمان و بسیج اصناف با همکاری بسیج زنان برگزار شد.

 

 

گل‌آرایی خودروی عروس و دامادها توسط گل‌فروشان کرمانی

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: برنامه پیوند فاطمی امسال برای دومین بار در استان به‌منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عملی نمودن سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و ترویج زندگی آسان اجرا شد.

رنجبر عنوان کرد: سال گذشته این مراسم در مصلی کرمان با حضور 400 زوج و امسال به صورت جزء در شهرهای استان کرمان و در شهر کرمان نیز با حضور 70 زوج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  برای کمک به کادر درمانی و جلوگیری از شیوع کرونا به شکل رژه خودرویی برگزار شد.

مسئول بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به همت صنف گل‌فروشان استان کرمان در گل‌آرایی ماشین‌های این 70 زوج جوان بیان داشت: رژه خودروها با عبور از خیابان‌های منتهی به جنگل صاحب‌الزمان (عج) برگزار و سپس به‌صورت یک مکث کوتاه در بالای قبور شهدا و ادای احترام زوج‌های جوان نسبت به همه شهدا به ویژه شهید حاج‌قاسم سلیمانی و اهدای شاخه گل ادامه پیدا کرد.

 

برگزاری ازدواج آسان خودش یک کمک مؤمنانه است

رنجبر با اشاره به اینکه مطبی روی ماشین‌ها نوشته شد با این مضمون که به دلیل کرونا مراسم جشن نداریم و شادی‌مان را همونان تقسیم می‌کنیم، افزود: امیدواریم حضرت زهرا (س) عنایت ویژه‌ای به این زوج‌های جوان داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم هر چه زودتر کرونا تمام شود، گفت: شاید این کرونا فرصتی بود برا اینکه این زندگی را شیرین‌تر آغاز کرد، کرونا حلاوت زندگی را از مردم گرفته است اما افرادی که زرنگ باشند می‌توانند تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند.

مسئول بسیج زنان سپاه ثارالله استان کرمان برگزاری و کمک به این نوع ازدواج‌ها را یک نوع کمک مومنانه دانست و خاطرنشان کرد: کمک مؤمنانه تنها توزیع اقلام و سبد کالا نیست بلکه این است که شادی را به مردم هدیه بدهیم و برگزاری ازدواج آسان خودش یک کمک مؤمنانه است.

به 29 نفر از زوج‌های این پیوند فاطمی جهیزیه کامل منزل هدیه شد

رنجبر با بیان اینکه پیوند فاطمی زوج‌های کرمانی با همکاری بسیج زنان سپاه و نهادها و ارگان‌های زیادی از جمله سپاه ثارالله، ستاد کنگره شهدا، بسیج اصناف و علوم پزشکی کرمان برگزار شد، افزود: به 29 نفر از زوج‌های این پیوند فاطمی جهیزیه کامل منزل هدیه شد و برای باقی زوج‌ها نیز یک قلم کالا و کارت هدیه و ... اهدا شد.

وی عنوان کرد: شناسایی زوج‌های جوان توسط پایگاه مقاومت بسیج خواهران در محلات طی چند ماه گذشته انجام شد، مراسم عقد زوج‌ها در محضر ازدواج انجام شده و هیچ تجمعی نبوده است.

به گزارش فارس، همچنین به مناسبت این روز مبارک صبح امروز مراسم عقد زوج جوان عاشق شهدا در جوار مزار شهدای کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول