اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضرورت احیاء عید غدیر در فضای مجازی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ غدیر گفت: استفاده از فرصت فضای مجازی برای تبلیغ روز غدیر در اولویت باشد.

ضرورت احیاء عید غدیر در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار فارس از ورامین، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه ستاد بنیاد بین المللی غدیر و سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:  نماز جمعه نماد اقتدار و مطالبه مردم است و مهم‌ترین پایگاه پشتوانه و وحدت نظام محسوب می‌شود و باید از این جایگاه مراقبت کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان درباره نمازجمعه و تلاش آن‌ها برای تفرقه افکنی بین آحاد جامعه، تأکید کرد: مهم‌ترین رسانه در سطح کشور مرکز نماز جمعه است و این موضوع دشمنان را خشمگین می‌کند چرا که بعد از گذشت چهل و یک سال از انقلاب اسلامی یکی از پرجمعیت‌ترین و مقتدرترین مراکز تجمع مردم متدین و مسلمان همین نماز جمعه محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که مردم را نسبت به این موضوعات و موارد آگاه می‌کنند.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فرصت فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر، بیان کرد: فضای مجازی منبر بسیار پرمخاطبی بوده و مشتریان جوانی دارد که در معرض طوفان‌های شدید سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قرار دارند به‌گونه‌ای که به‌صورت روزانه شبهه‌های فراوانی برای این نسل تولید می‌شود از این رو باید تلاش شود با غدیری کردن فضای مجازی، فرهنگ اهل‌بیت(ع) و علوی به خانواده‌ها منتقل شود.

وی ضمن تشکر از مسؤولان اظهار کرد: نگذاریم غدیر در تنهایی و غربت برگزار شود بلکه تلاش کنیم هر چه بیشتر این عید بزرگ را به همگان معرفی کنیم.

جانشین ستاد بین المللی عید غدیر در شهرستان ورامین در پایان افزود: امید است بتوانیم با رعایت اصول بهداشتی، غدیری زیبا و پر از شادی و نشاط را در شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول