اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۱۱۰ زوج مددجوی کمیته امداد کمک‌هزینه ازدواج دریافت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با اشاره به تشکیل ستاد ازدواج در قالب طرح کوثر گفت: به ١١٠ زوج بالغ بر 400 میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج اهدا خواهد شد.

۱۱۰ زوج مددجوی کمیته امداد کمک‌هزینه ازدواج دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی ظهر امروز در نشست خبری با تبریک فرارسیدن سالروز پیوند آسمانی امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و از طریق تعامل با مراکز و مؤسسات فعال در زمینه ازدواج، خیرین و حامیان فعال، برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ازدواج در قالب طرح کوثر، بیان کرد: این ستاد با هدف برنامه‌ریزی، به‌منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی و همچنین ارتقای سطح کمی و کیفی عملکرد برنامه کمک به ازدواج نیازمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز و شهرستان‌های استان تشکیل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به ١١٠ زوج را از اقدامات کمیته امداد امام (ره) در این ایام برشمرد و افزود: تعامل و همکاری با سازمان‌های دولتی و مردمی همچون سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ادارات، اصناف مختلف و خیریه‌ها، جهت فراهم نمودن مقدمات ازدواج نیازمندان از طریق هم‌افزایی ظرفیت‌ها و منابع صورت پذیرفته است.

 وی با بیان اینکه شاهد کمترین میزان طلاق به نسبت کشور در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هستیم، تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوجین به‌صورت فردی و یا مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه سطوح سه‌گانه پیشگیری، راهنمایی و مشاوره با هدف کمک به شکل‌گیری خانواده‌های سالم و توانمند جهت مواجه‌شدن کارآمد با مسائل، مشکلات و بحران‌های زندگی ازجمله اقداماتی است که در طول سال به‌ویژه در این ایام انجام خواهد شد.

اهرابی با بیان اینکه اعطای هدیه به زوج‌های جوان با مهریه پایین در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم و جدی موانع ازدواج در بین جوانان موضوع اشتغال است که کمیته امداد امام (ره) در راستای حل این موضوع به همسران دختران مددجوی تحت پوشش خود نیز تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال اعطا می‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول