اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

برخورد دستگاه قضایی با تخریب کنندگان وجهه قضات پاکدامن

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی به موازات برخورد با فساد با کسانی که وجهه قضات پاکدامن را تخریب می‌کنند، برخورد می‌کند.

برخورد دستگاه قضایی با تخریب کنندگان وجهه قضات پاکدامن

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، امروز در حاشیه بازدید از سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سؤالی گفت: دشمن برای ایجاد اخلال در مبارزه بی‌امان دستگاه قضایی با فساد و با هدف تحت‌الشعاع قراردادن موفقیت‌های بدست آمده در این زمینه که موجب امیدواری مردم به نهاد عدالت در نظام جمهوری اسلامی شده، با شایعه‌پراکنی‌های گسترده در صدد تخریب وجهه قضات شریف و پاکدامن و انحراف ایجاد کردن از دستگاه قضا از این مسیر است.

وی تصریح کرد: اکنون قضاتی مؤمن و پاکدست که امتحان خود را در زمانی طولانی و با بررسی پرونده‌های حساس و پیچیده و مهم و ملی به‌خوبی پس داده‌اند، در تیررس عملیات روانی شایعه‌پراکنی که از سوی اتاق‌های فکر جبهه استکبار طراحی شده، قرار دارند تا به این ترتیب بزعم دشمنان در روند پرشتاب و هدفمند مبارزه با فساد خلل و وقفه‌ای ایجاد شود.

عبداللهی افزود: قوه قضائیه با تمام توان و امکان خود همزمان با مبارزه با فساد از قضات مؤمن و انقلابی و ارزشی و پاکدست حمایت کرده و مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، با شایعه پراکنانی که دامان پاک قضات شریف را هدف شایعات بی‌اساس خود قرار دهند، شدیدا برخورد خواهد کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، قضات پاکدست و ارزشی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را نمونه‌ای از قضات شایسته‌ای دانست که به‌منظور ایجاد سستی در عزم و اراده مستحکم آن‌ها در راه مبارزه با فساد، ازسوی جبهه رسانه‌ای دشمن علیه آن‌ها شایعه پردازی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول