اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

همسان‌سازی ۹۰ درصد حقوق شاغلین برای بازنشستگان از مهر انجام می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از مهرماه همسان‌سازی در حد ۹۰ درصد حقوق شاغلین برای بازنشستگان انجام خواهد شد.

همسان‌سازی ۹۰ درصد حقوق شاغلین برای بازنشستگان از مهر انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه صبح چهارشنبه هیات وزیران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز هیئت وزیران مجدداً آقای رئیس جمهور بر لزوم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عزیز با شاغلین تاکید کردند و ان‌شالله از ابتدای مهر این همسان سازی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه همسان سازی حقوق ها بر اساس جدولی که تهیه شده انجام می‌شود اظهار کرد: تعدادی از شخصیت با توجه به اینکه تعدادی از شخصیت‌های با تجربه بازنشسته می توانستند در این زمینه به ما کمک فکری بدهند از آنها به عنوان مشاور و همفکری دعوت کرد. ان‌شاءالله از اول مهر ماه اصلاح احکام را اجرایی خواهیم کرد بنابراین و همسان سازی در حد ۹۰ درصد حقوق شاغلین برای بازنشستگان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: بنابراین این ماه های مرداد و شهریور روزهای سختی برای سازمان برنامه و بودجه خواهد بود تا بتوانند اعتبارات لازم برای همسان سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان را تامین کند. با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از ابتدای مهر ماه در پایان این ماهافزایش حقوق بازنشستگان با افتخار اعمال خواهد شد چرا که ما بازنشستگان را انسانهای شریفی می دانیم که جوانی و سلامت خود را برای خدمت به مردم و کشور عرضه کردند و امروز ما باید پاداش احسان بازنشستگان عزیز را با احسان بدهیم.

وی افزود: همچنین از فاصله ماه جاری تا ماه آتی اقدام دیگری از سوی سازمان برنامه و بودجه باید انجام شود به گونه ای که پیش از فرا رسیدن مهرماه پاداش بازنشستگی همه افرادی که در سال ۹۸ بازنشسته شدند و ما نتوانستیم پاداش آنها را پرداخت کنیم، پرداخت نماییم. در این فاصله اقدام دیگری برای آنچه که به عنوان مطالبات ایثارگران و به ویژه کادر درمانی و پرستاران گرانقدر مطرح است را باید نهایی کنیم و بر خود فرض می‌دانیم که در این زمینه نیز اقداماتی انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول