اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری عروسی، دلیل عمده ابتلا به کرونا در نهاوند

دبیر قرارگاه زیستی نهاوند برگزاری مراسم عروسی را دلیل عمده ابتلا به کرونا در این شهرستان عنوان کرد.

برگزاری عروسی، دلیل عمده ابتلا به کرونا در نهاوند

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: حجم زیادی از میزان مبتلایان به کرونا در شهرستان نهاوند مربوط به حضور مردم در مراسم عروسی و عزاست.

وی گفت: از دیگر عوامل تاثیرگذار بر وضعیت کنونی شهرستان و ایجاد وضعیت قرمز در آن، همسایگی و ارتباطی است که با استان‌های کرمانشاه و لرستان وجود دارد.

دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند بر ضرورت جدی گرفتن خطر کرونا از سوی مردم هر منطقه تاکید کرد و گفت: مردم باید به هشدارها توجه جدی داشته باشند و از طرف دیگر دهیاران نیز  قرارگاه مقابله با کرونا در هر روستا تشکیل داده و روستای خود را در این زمینه مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد پیشنهاد داده‌ایم در هر روستا ستاد مقابله با کرونا توسط دهیاران تشکیل شده و با همکاری فرمانده پایگاه و بهورز روستا اقدامات جدی در راستای مقابله با شیوع کرونا انجام گیرد.

مختاری افزود: لازم است دهیاران و نیروهای بسیج، ضدعفونی و گندزدایی مکان های آلوده را همانند گذشته در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه که آنچه برای ما قطعی و حتمی است این است که کشور ما از این بحران سربلند بیرون خواهد آمد اضافه کرد: خوشبختانه مردم نسبت به ماه‌های قبل در خصوص کرونا هوشیارتر شده‌اند و خطر آن را حس کرده‌اند که این موضوع در سطح شهر کاملا محسوس است اما در عین حال کافی نیست.

دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند از همراهی مردم با مسئولین در خصوص اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: در زمینه مقابله و کنترل شیوع کرونا اقدامات خوبی توسط ستاد صورت گرفته است اما تا زمانی که مردم همراه نشوند به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

وی گفت: با توجه به ویژگی‌های پیچیده این ویروس، زمان دقیقی برای پایان کرونا نمی‌توانیم متصور شویم بنابراین باید خود را در مقابل این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واکسینه کنیم.

مختاری در پایان اظهار کرد: به منظور پیگیری و نظارت بر برنامه‌های مقابله با کرونا در سطح شهرستان جلسات قرارگاه زیستی مراکز بخش‌ها با حضور فرماندار و دیگر مدیران ادارات تشکیل و از نزدیک برنامه های اجرا شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول