اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم توجه به پدافند غیرعامل در بخش‌های زیرساختی سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: توجه ویژه به پدافند غیرعامل از ایجاد بحران در بخش‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی و عمرانی این استان جلوگیری می‌کند.

لزوم توجه به پدافند غیرعامل در بخش‌های زیرساختی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در دیدار با ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اظهار کرد: توجه ویژه و نگاه هوشمندانه به پدافند غیرعامل مانع بروز انواع تهدیدها و بحران‌های احتمالی در استان سمنان می‌شود.

وی افزود: به‌ یقین توجه ویژه به پدافند غیرعامل از ایجاد بحران در بخش‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی و عمرانی جلوگیری می‌کند و باید با رویکرد هوشمندانه به پدافند غیرعامل نگاه اصولی داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل نقش حیاتی و مهم در مقابله با انواع تهدیدهای احتمالی دارد و نگاه برای تقویت این بخش باید هوشمندانه باشد.

منصوری تصریح کرد: اجرای طرح‌های آموزشی برای هم‌گرایی کارکنان مجموعه‌های مختلف اداری در اولویت بوده و طرح‌های کاربردی و آموزشی برای به روز بودن کارکنان به‌طور مستمر در دستور کار اداره کل پدافند غیرعامل استانداری باشد.

وی تأکید کرد: محدودیت‌هایی در جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد؛ اما با بازتعریفی جدید می‌توان از نیروی‌های انسانی به شکل بهینه‌تری بهره برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: ارتقای انگیزه و فرهنگ سازمانی از شاخص‌های مهم برای بهره‌وری نیروی انسانی در هر دستگاه‌های اجرایی است و نسبت به اجرای شایسته‌تر این اصول مدیریتی تلاش خواهم کرد.

منصوری بیان کرد: کارشناسان برای پذیرش مسؤولیت در بخش‌های مختلف اداری باید دارای تخصص باشند و دوره‌های مختلف آموزشی را سپری کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول