اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

جهانگیری سرمایه‌ بزرگ اصلاحات برای ۱۴۰۰ است/ تنها راه نجات کشور تداوم مشی دولت است!

داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من معتقدم که در کل مردم می‌دانند که ریشه مسائل و مشکلات عملکرد روحانی نیست. تنها راه نجات کشور به نظر من تداوم همین مشی و روندی است که در دولت فعلی وجود داشته است.

جهانگیری سرمایه‌ بزرگ اصلاحات برای ۱۴۰۰ است/ تنها راه نجات کشور تداوم مشی دولت است!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با «نامه نیوز» گفت: آقای جهانگیری چهره محبوبی است. به نظر من مردم از فداکاری‌های جهانگیری در درون دولت آگاه هستند و می‌دانند که در این شرایط حاد و دشوار اقتصادی که کشور تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد، آقای جهانگیری و زحمات شبانه روزی او است که کشور را در این وضعیت نگاه داشته و اگر هر کشور دیگری بود، الان اوضاع بسیار بدتری داشت و حتی شاید شبیه ونزوئلا شده بود. اما در سایه تدبیر‌ها و تلاش‌های افراد ایثارگر مثل آقای جهانگیری در درون دولت، دشمن به هدفی که از تحریم داشت، نرسیده است.

وی افزود: الان مدیران دولت، کشور را بدون نفت مدیریت می‌کنند و در راس آن‌ها هم آقای جهانگیری است که در عرصه اقتصادی مجاهدت می‌کند و اجازه نمی‌دهد بحران‌های بزرگتری شکل بگیرد. کاردانی، تخصص، تدبیر و روحیه ایثارگری جهانگیری مثال زدنی است. به نظر من دولت روحانی، کشور را بد اداره نکرده است. 

قنبری تاکید کرد: کاندیداتوری جهانگیری در ۱۴۰۰ فرصتی است برای اینکه ضمن بازگو کردن مشکلات و مسائل موجود در دولت فعلی و تبیین مناسب واقعیات کشور، تحلیل درستی از اوضاع کشور ارائه شود و مردم هم با عقلانیت و توجه به واقعیت کشور انتخاب درستی انجام دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: به نظر من جهانگیری از سرمایه‌های بزرگ جریان اصلاحات برای ۱۴۰۰ است. او با روحیه ایثارگری، دلسوزی و تلاش مثال زدنی ویژگی‌های کامل یک رئیس جمهور بسیار خوب را دارد و توان این را دارد که در راس دولت قرار بگیرد و بتواند به خوبی از عهده حل مشکلات و مدیریت کشور برآید.

وی درباره احتمال حمایت طیف‌های اصلاح طلب از جهانگیری گفت: «با توجه به شناختی که من دارم فکر می‌کنم که آقای جهانگیری به لحاظ ویژگی‌های شخصی روحیه خوبی برای کار کردن با همه اصلاح طلبان دارد و این باعث می‌شود که اصلاح طلبان هم از او استقبال کنند».

قنبری افزود: من معتقدم که در کل مردم می‌دانند که ریشه مسائل و مشکلات عملکرد روحانی نیست. اما دولت انصافا نقشی در این وضعیت تحمیل شده به کشور نداشته و نهایت تلاش خود را کرده است.

قنبری تاکید کرد: معتقدم که دولت در این شرایط مظلوم واقع شده و مردم باید به کمک آن بیایند. تنها راه نجات کشور به نظر من تداوم همین مشی و روندی است که در دولت فعلی وجود داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول