اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وجود ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای زنجان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به ظرفیت تولید روزانه تا ۲۰۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای زنجان گفت : هم‌اکنون روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

وجود ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا انصاری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ملی مهارت اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان اقدام به برپایی کارگاه تولید ملزومات بهداشتی برای مقابله با این ویروس کرده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در این مجموعه دستکش‌ها توسط یک گروه جهادی تولید شده است، خاطر نشان کرد: ماسک‌های تولیدی نیز طی قرارداد با یک شرکت، آماده و بسته‌بندی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه از ۱۵ اسفندماه سال گذشته عوامل این اداره کل در فرآیند تولید لوازم بهداشتی، بدون عاید شدن ریالی، فعالیت کرده‌اند، عنوان کرد: تمام تولیدات به سمت بهره‌مندی مردم هدایت شد و فعالیت‌های این اداره با همه تراکنش‌های مالی ناشی از این فعالیت در دسترس است.

انصاری با اشاره به اینکه در راستای عمل به اخلاق حرفه‌ای، همه ماسک‌های تولیدی به قیمت تمام‌شده و بدون ریالی اضافه عرضه شده است، افزود: همه این محصولات دارای گواهی استریل و تاریخ تولید بوده و در اختیار تعاونی داروسازان قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در واکنش به سؤال خبرنگار فارس در مورد هزینه کرد کمک‌های مردمی گفت: 20 میلیون تومان از سوی خیران به این پویش، اهدا شده بود که معادل همان مبلغ به تعداد ۲۷ هزار ماسک تولید و رایگان توزیع شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تاکید کرد: ریز جزئیات و اسناد هزینه‌ها و کمک خیران در اداره کل موجود است.

انصاری با اشاره به اینکه کارگاه‌های این اداره ظرفیت تولید روزانه تا ۲۰۰ هزار عدد ماسک را دارد، گفت: این موضوع مشروط به تامین پارچه و مواد اولیه است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ادامه داد: هم‌اکنون روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های این اداره کل تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه از زمان اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر توقف فعالیت‌های آموزشی و ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت‌های آموزشگاهی تعطیل شده است، بیان کرد: در صورت اعلام حالت سفید در زنجان، آمادگی آغاز فعالیت‌های آموزشی در این مراکز را داریم.

انصاری با اشاره به نامشخص بودن زمان پایان بیماری کووید ۱۹ در جهان و کشور تاکید کرد: با این وجود زندگی ادامه دارد و باید برنامه‌های خود را با این محوریت هماهنگ کنیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول