اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در تویسرکان/ دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای

فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف و ضبط یک کیلو و ۱۳۰ گرم موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در تویسرکان/ دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کشف یک کیلو و ۱۳۰ گرم تریاک از قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اخبار واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در سطح شهرستان، بلافاصله اکیپی ویژه مبارزه با مواد مخدر تشکیل و رصد اطلاعاتی و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از رصد اطلاعاتی و با اقدامات ویژه طی عملیاتی با ورود به منزل نامبرده را زمین‌گیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: با تلاش ماموران در این عملیات با بازرسی دقیق و فنی از منزل متهم، در نهایت مقدار یک کیلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 80 گرم سوخته تریاک که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه از این قاچاقچی وسایلی از قبیل ترازوی توزین مواد و... کشف شد افزود: این قاچاقچی حرفه‌ای و سایقه‌دار بوده و قصد توزیع مواد در بین جوانان را داشته که با رصد دقیق و به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

معصومی با تاکید بر اینکه هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ در شهرستان وجود ندارد، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس در میان بگذارند.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول