اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تست کرونای امام جمعه تبریز منفی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به کسالت جزیی امام جمعه تبریز در روزهای اخیر گفت: تست‌های اولیه انجام شده از حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم منفی بوده و ابتلا ایشان به کرونا تائید نشده است.

تست کرونای امام جمعه تبریز منفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امام جمعه تبریز به کرونا مبتلا شد. این خبری است که از شب گذشته در فضای مجازی استان در حال انتشار است.

اما ماجرا از چه قرار است؟ آیا حجت‌الاسلام والمسلمین  سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به کرونا مبتلا شده است؟

ماجرا از این قرار است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی گفت‌و‌گویی در فضای مجازی با اشاره به کسالت جزیی امام جمعه تبریز در روزهای اخیر گفته است: تست‌های اولیه انجام شده از حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم منفی بوده و ابتلا ایشان به کرونا تائید نشده است.

محمدحسین صومی در ادامه اضافه کرده است: اما با توجه به تغییراتی که در خون ایشان مشاهده شد، سی اتی اسکن انجام گرفت و طبق توصیه‌ای که به افراد مبتلای خفیف تا متوسط می‌شود به امام جمعه تبریز نیز توصیه شد که در خانه ایزوله شوند و به توصیه‌های پزشکی عمل کنند.

صومی در عین حال تاکید کرده که حال نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی هم اکنون خوب است و با توجه به اینکه ۱۰ روز در منزل بوده‌اند تا چهار روز آینده تحت مراقبت هستند و بعد از این می‌توانند به راحتی به وظایف عادی خودشان ادامه دهند.

حال با توجه به اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سوءبرداشت و شیطنت برخی رسانه‌ها از گفته‌های دکتر صومی، خبر ابتلای حجت‌الاسلام آل‌هاشم به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس نیز خبر ابتلای ایشان به کرونا را رد می‌کند.

انتهای پیام/60021/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول