اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عبداللهی: گناه تیم ماشین‌سازی از بابت اشتباه داور چه بود/به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

مربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی در اصفهان دیده نشد.

عبداللهی: گناه تیم ماشین‌سازی از بابت اشتباه داور چه بود/به دنبال رتبه تک رقمی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید عبداللهی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: فردا با تیم گل‌گهر سیرجان بازی داریم که از لحاظ مدیریتی، اقتصادی و فنی جزو 3 تیم اول کشور است و تنها تیمی در ایران است که با 3 سرمربی در حال فعالیت است که آقای مجید جلالی، پیروز قربانی و سرآسیابی هستند و این نشان می‌دهد که تیم گل‌گهر یک اتاق فکر بزرگ دارند و جایگاه واقعی این تیم در جدول این مکان نیست.

وی گفت: ما می‌دانیم با تیم بزرگی بازی داریم و بازیکنانی خوبی را برای این بازی داریم در مورد بازیکنان تیم ماشین‌سازی باید بگویم، نفرات باهوش، با استعداد و با همتی داریم که فردا نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا با نتیجه خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم و به رتبه تک رقمی صعود کنیم.

مربی ماشین‌سازی یادآور شد: هفته پیش کمی اذیت شدیم و هیچ‌کس کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی در اصفهان را ندید و همه از فضای آلوده‌ای که ایجاد شده بود، سعی کردند اشکالات داوری را ببیند و متاسفانه کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی دیده نشد.

وی تصریح کرد: بازیکن مصدوم برای بازی فردا نداریم، اما 2 بازیکن خوب تیم به نام‌های اسلامی‌خواه و عزیز معبودی را به همراه نداریم.

حمید عبداللهی در مورد بازی داوری تیمش برابر ذوب‌آهن ، بیان داشت: اگر از اهل فن داوری کسی بازی را به صورت کامل ببنید، متوجه خواهد شد که داور این بازی شجاع و با جسارت بود اما مثل تمام داوران، اشتباهاتی در قضاوت این بازی وجود داشت که بیشتر از سوی کمک داور بازی بود و به‌دنبال مقصر نیستیم.

وی افزود: اگر مشکلی هم از سوی داور بوده که از لحاظ ما در بسیاری از صحنه‌های بازی تصمیم‌های شجاعانه و درستی گرفته بود، تیم ما گناهی نداشته و امیدواریم این هجمه شدید علیه داوران جوی علیه آنها به وجود نیاورد که جلساتی هم سریعا که تشکیل شود و آقای سهرابی هم مجبور به معذرت خواهی از سایر تیم‌ها نشود.

انتهای خبر/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول