اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اشتغال مستقیم هزار نفر تا پایان سال در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول بکار هستند و تا آخر سال هزار نفر به طور مستقیم در این شهرک مشغول به کار می شوند.

اشتغال مستقیم هزار نفر تا پایان سال در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰۰ هزار نفر در بخش صنایع و ساخت و سازها در شهرک صنعتی قرچک مشغول بکار هستند و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود برای هزار نفر دیگر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

وی افزود: از مجموع ۲۵۰ هزار نفر جمعیتی که سالانه به استان تهران مهاجرت می‌کنند ۱۰ درصد در قرچک ساکن می‌شوند که می‌طلبد برنامه‌ریزی مناسب برای سکونت و اشتغال جوانان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی، با بخش خصوصی نیز مذاکرات مختلف صورت گرفته بطور مثال با ایجاد شهرک سفال اشتغال خوبی بطور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

خطیبی با بیان اینکه شهرک صنعتی در حال گسترش بوده و صنایع و صنوف دیگری از تهران در این شهرک مستقر شوند، افزود: سایر واحدهای تولیدی در منطقه با پیشرفت ۶۰ درصد به بالا شناسایی شدند تا مشکلات آنها برطرف و به چرخه تولید و اشتغال بیایند.

وی گفت: همچنین طرح‌های راکد که قابلیت راه‌اندازی و ایجاد اشتغال دارند در کارگروه‌های تخصصی بررسی شده است.

فرماندار شهرستان قرچک بیان داشت: بانک‌های عامل نیز برای پرداخت وام اشتغالزایی به کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار توجیه شدند تا نهایت مساعدت را داشته باشند و کمیته امداد نیز برای اعطای تسهیلات توانمندسازی و مشاغل خانگی مددجویان هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

خطیبی در پایان اظهار کرد: همچنین مقرر شده متقاضیان دریافت وام مشاغل خانگی که سال گذشته با وجود معرفی اداره کار موفق به دریافت وام نشدند امسال در اولویت پرداخت باشند.

انتهای پیام/67037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول