اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| ۶۰۰ میلیارد در پاکدشت هزینه شده است/ مشکلات مردم در اولویت است

معاون فرماندار پاکدشت با اشاره به خدمات گوناگون در شهرستان گفت: طی ۲سال گذشته ۶۰۰میلیارد تومان در پاکدشت هزینه شده است.

فارس من| ۶۰۰ میلیارد در پاکدشت هزینه شده است/ مشکلات مردم  در اولویت است

علی علی‌محمدی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پیگیری سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (عدم امکانات دهی به شهرستان بزرگ پاکدشت) اظهار کرد: ۱۸ میلیارد تومان به ۲بیمارستان شهرستان از محل اعتبارات ارزش افزوده اختصاص یافته است.

وی در ادامه افزود: البته که در این بین مشکلات و عقب افتادگی‌هایی داریم که با تدبیر و برنامه‌ریزی، مدیریت و ساماندهی، پیگیری و رفع مشکلات مردم و جلب رضایت شهروندان را الویت کاری خود قرار می‌دهیم.

معاون امورمالی و برنامه ریزی فرمانداری درباره حمایت از بخش بهداشت و درمان شهرستان بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک بازسازی و نوسازی شبکه بهداشت و درمان و تخصیص آزمایشگاه ویژه در این محل و ساخت محل ام‌آر‌آی در بیمارستان شهدای پاکدشت به مساحت ۳۱۵ متر با استفاده از سازهای چوبی ضدزلزله و ضدحریق هم اکنون در دست اقدام است.

علی‌محمدی با توجه به عملکرد شهرستان در حوزه خدمت‌رسانی عنوان کرد: طی دو سال گذشته مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به فرمانداری، شهرداری و دهیاری‌ها صرف امور عمرانی و خدماتی با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف شهرستان صورت گرفته است.

وی همچنین در تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان تصریح کرد: ساخت سه سالن ورزشی در مسکن مهر امام رضا و شهرک مدائن و اقداماتی از این حیث با مسؤولیت و نظارت فرمانداری با رویکرد توسعه و پیشرفت نیز تحقق یافته است.

معاون امورمالی فرمانداری در پایان خاطرنشان کرد: تا قبل از شیوع کرونا این اعتبارات صرف امور عمرانی و خدماتی بوده اما بعد از فراگیر شدن کرونا و بر اساس الویت و ضرورت نیاز مردم، بالا بردن ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان با تغییر رویه لازم دانستیم تمرکز را صرف شرایط کنونی کنیم.

انتهای پیام/پ/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول