اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ثبت نام ۶۴۸ واحدکسب وکار فرهنگی و هنری در سامانه کارا

رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا خبرداد.

ثبت نام ۶۴۸ واحدکسب وکار فرهنگی و هنری در سامانه کارا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مهدی یونسی اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا با توجه به سیاست های وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعریف رسته ها، متقاضیان می توانند تسهیلات مدنظر را دریافت کنند

وی ادامه داد: تاکنون لیست یک هزار و 94 متقاضی دیگر که فاقد کدکارگاهی هستند و یا موفق به ثبت اطلاعات در سامانه نشده اند به تایید این اداره کل رسیده و برای وزارت متبوع جهت بهره گیری از این تسهیلات ارسال که پس از بارگذاری در سامانه و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده کسب و کارهای فرهنگی و هنری و قرآنی که تاکنون اقدام نکرده اند تنها می توانند تا پنجم مرداد ماه سال جاری به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام کنند.

یونسی درپایان تصریح کرد: در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید موضوع را در اسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام کند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول