اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

لزوم اتخاذ تصمیمات عملیاتی در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید به صورت مرتب برگزار و در حد بضاعت مدیریت استان گرهی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جوانان باز شود.

لزوم اتخاذ تصمیمات عملیاتی در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور دیگر اعضا برگزار شد، ابراز کرد: جلساتی مانند ستاد ساماندهی امور جوانان باید به صورت مرتب برگزار شود تا به صورت کاربردی و در حد وسع مدیریت استان گرهی از کار جوانان استان برطرف کنیم.

وی با اشاره به تاثیرات کرونا بر حوزه‌های مختلف جامعه گفت: خوب است دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان تاثیرات کرونا را بر جوانان و حوزه ورزش بررسی کنند تا مشخص شود کرونا علاوه بر اقتصاد در این حوزه‌ها چه میزان خسارت به بار آورده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال در حوزه تسهیلات خوداشتغالی، قرض‌الحسنه، ازدواج و اشتغال رقم مناسبی در اختیار استان قرار داده شده است، می‌توانیم از این ظرفیت به نفع جوانان و رفع مشکلات پیرامون آن‌ها استفاده کنیم.

رزم‌حسینی گفت: دولت اعتبارات قابل توجهی به بخش آسیب‌های مربوط به کرونا تخصیص داده است و ما در حال تلاش برای جذب این اعتبارات هستیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان موارد قابل طرح و پیگیری در ستاد ساماندهی امور جوانان را احصا کرده و در نشست بعدی برای نقد و بررسی به این ستاد ارائه کند.

در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد رویکرد تمامی برنامه‌های ما در راستای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و مشارکت خیرین در این امر مقدس بوده است.

فرزاد فتاحی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان استان، تشریح کرد: بزودی اولین مجمع خیرین ازدواج خراسان رضوی را شاهد خواهیم بود که مراحل ثبت آن در سامانه وزارت کشور در حال انجام است.

وی راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، استفاده از 15 مرکز تخصصی ازدواج و خانواده استان، تقدیر از زوج‌های جوان موفق، برگزاری نشست‌های آنلاین با کارشناسان مرتبط با حوزه ازدواج و برگزاری کارگاه‌های رایگان مجازی ازدواج را از جمله برنامه‌های سال جاری این اداره کل نام برد.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول