اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت رکورد مصرف برق در گلستان/ مصرف برق گلستان از 1206 مگاوات هم گذشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : رکورد پیک مصرف برق روز گذشته باوجود اجرای همه برنامه‌های مدیریت بار، دوباره شکست و از مرز ۱۲۰۶ مگاوات هم گذشت.

ثبت رکورد مصرف برق در گلستان/ مصرف برق گلستان از 1206 مگاوات هم گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان، علی‌اکبر نصیری اظهار کرد: این عبور از پیک برق استان با وجود اجرای همه برنامه‌های مدیریت بار، مشکلاتی را برای شبکه‌های برق استان به‌وجود آورده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که مشترکان با بکار بستن راهکارهای ساده و بی‌هزینه مدیریت مصرفی، با صنعت برق همکاری کنند، می‌توان شرایط پیش رو را مدیریت و از آن با موفقیت عبور کرد.

نصیری گفت: سال ۱۳۹۸ نیز پیک مصرف برق در تاریخ ۳۱ تیرماه به ثبت رسید و با توجه به پیش‌بینی‌ها در خصوص گرم‌تر شدن هوا در هفته جاری، احتمال آنکه بیشترین میزان مصرف برق در همین روزها دوباره به ثبت برسد، بسیار است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد : براساس تاکید استاندار، تمام دستگاه‌های اجرایی در سطح استان موظف به خارج کردن لوازم سرمایشی از مدار برق از ساعت ۱۲:۳۰ تا پایان وقت اداری شدند که در مقابل با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، تمام واحدهای صنعتی و کشاورزی هم ملزم به رعایت این اصول طی توافق‌های صورت گرفته شدند.

وی ادامه داد: براساس تقسیم‌بندی که براساس میزان سهمیه در نظر گرفته شده توسط شرکت توانیر در مصرف برق، 6 شهرستان در استان در حالت قرمز، سه شهرستان زرد و پنج شهر در حالت سبز قرار دارند.

نصیری اضافه کرد: طرح ساعت به وقت شهرستان، برنامه پیشنهادی بود که برای مشترکان خانگی توسط دفتر روابط عمومی در نظر گرفته شده که اگر براساس این تقسیم‌بندی حرکت شود مطمنا بدون دغدغه و مشکل تابستان امسال نیز را عبور خواهیم داد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول