اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۴طرح بهزیستی در اسلامشهر/ ۸۶۵ خانواده دارای ۳ تا ۴ معلول در اسلامشهر

چهار طرح خدماتی، فرهنگی و اجتماعی بهزیستی اسلامشهر شامل مرکز دارالقرآن، فیزیوتراپی و کاردرمانی، مهد کودک و مناسب سازی معابر ورودی ساختمان این اداره افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح ۴طرح بهزیستی در اسلامشهر/ ۸۶۵ خانواده دارای ۳ تا ۴ معلول در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر بعداز ظهر امروز در آئین افتتاح طرح‌های بهزیستی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های سازمان بهزیستی به طور مرتب در حال تکرار و اثربخشی است.

وی با اشاره به نقش و تأثیر اقدامات سازمان بهزیستی افزود: خدمات اجتماعی اگر اثربخشی نداشته باشد، دوام و قوامی نخواهد داشت، ارائه خدمات اجتماعیِ مستقیمِ بهزیستی اگر اثرگذاری نداشته باشد قطعاً جامعه با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: آینده‌نگری و آینده‌پژوهی از جمله خدمات اجتماعی دیگر است که سازمان بهزیستی بر عهده دارد.

مرسلپور با تأکید بر تلاش برای شناسایی نخبگان سازمان بهزیستی در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگسازی باید مدیریت بهزیستی با یک دید و نگرش فرهنگی متفاوت، برنامه‌هایی را در سطح شهرستان اجرا کند تا نگاه افراد را نسبت به مجموعه بهزیستی تغییر دهد.

۸۶۵ خانواده دارای ۳ تا ۴ معلول در اسلامشهر

حمیدرضا جعفریان مدیر بهزیستی شهرستان اسلامشهر در ادامه این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت بهزیستی اسلامشهر افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶هزار و ۷۵۱ مددجو در حوزه توانبخشی تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر هستند که از این تعداد ۸۶۵ خانواده دارای ۳ تا ۴ معلول با نیازهای خاص خودشان هستند و بالغ بر ۳هزار و ۴۲۱ نفر در حوزه توانبخشی از این اداره خدمات می‌گیرند.

وی با اشاره به وجود ۸۰ مرکز و مؤسسه خیریه غیردولتی در حوزه‌های مختلف بهزیستی در شهرستان اسلامشهر که به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کنند، بیان کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از نیازمندان و کمک به خانواده‌های معلولین آسیب دیده از کرونا ۶ هزار کارت هدیه به مبلغ قابل توجهی توزیع می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی کلیه خدمات بهزیستی اعم از توانبخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و غیره به صورت رایگان به جامعه هدف ارائه می‌شود و در تلاش هستیم با همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان و خیران منطقه، نسبت به مناسب سازی ساختمان‌ها و مراکزی که به معلولان خدمات رسانی می‌کنند، اقدام کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول