اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازداشت کارمند شرکت عمران پردیس با ۳۰ شاکی/ هفت سال زندان در انتظار فرد متخلف

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از بازداشت کارمند شرکت عمران پردیس با ۳۰ شاکی خبر داد و گفت: فرد متخلف به هفت سال حبس محکوم شده است.

بازداشت کارمند شرکت عمران پردیس با ۳۰ شاکی/ هفت سال زندان در انتظار فرد متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس بعدازظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از سامانه جامع الکترونیکی عمران پردیس که در سالن اجتماعات شرکت عمران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی ما در بحث استعلامات، پاسخگویی و امنیت در معاملات بود که متأسفانه یکی از جرایمی که در دادگستری شهرستام پردیس به وفور مشاهده می‌شود، فروش اموال غیر و مالکیت مسکن مهر است.

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(ع)، ادامه داد: کلاهبرداری یکی از مصادیق بارز خرید و فروش مسکن است و کلاهبردار عملیاتی متقلبانه را انجام و با فریب شما گول زده، املاک را خود به او واگذار می‌کنید اما بالعکس سارقان جیب شما را می‌زنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: مغزهای فسفری به دنبال کلاهبرداری و به وفور انتقال مال غیر و فروش یک ملک به چند نفر را در دادگستری شهرستان پردیس شاهدیم و در اجرای احکام این نوع جرم نیز با مشکلات روبه‌رو می‌شویم.

آقاجری یادآور شد: متهمی ملک خود را به سه نفر به بالا فروخته و محکوم به رد مال می‌شود که معمولاً این ملک‌ها به ۱۰ تا ۱۵ نفر فروخته می‌شود.

وی اضافه کرد: این خانه به چند نفر می‌رسد و اکثراً پول قبول نکرده و فقط خانه را می‌خواهند و به همین دلیل متهم سال‌ها در زندان می‌ماند تا ملک و حکم تعیین تکلیف شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس تصریح کرد: جلسات مصالحه متعدد برگزار و این پرونده‌های متعدد برای رفع مشکل نیاز به گذشت شاکیان دارد، اما این اقدام مجموعه شرکت عمران پردیس در رونمایی از سامانه جامع الکترونیکی حرکتی رو به جلو و خوب برای رفع این مشکلات است که به همین دلیل تشکر ویژه‌ای از مسؤولان امر می‌کنم.

آقاجری عنوان کرد: یکی از مطالبات ما عملیاتی شدن این سامانه بود تا دست دلالان، کلاهبردارن و برخی بنگاهای بدون مجوزی که روش‌های کلاهبرداری را در پیش گرفتند کوتاه شده و مردم متضرر نشوند و امیدواریم این سامانه اطلاع رسانی دقیق و جامعی شود.

وی ابراز کرد: در سایت دیوار هم کلاهبرداران حضور دارند و باید با اقداماتی مقابل این افراد ایستاد و باید با راه‌اندازی اینگونه سامانه‌ها فساد را از بین برد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: در گذشته کلاهبردارانی در کنار عریضه نویسی‌های دادگستری کمین می‌کردند و کلاه شکات را برمی‌داشتند اما از زمانی که سیستم‌های دادگستری که به صورت سیستماتیک به کلانتری متصل شده جلوی فساد گرفته شده است.

آقاجری با بیان اینکه چندی پیش یکی از کارمندان شرکت عمران و وثوق بنگاه داران بازداشت شد، گفت: این فرد برای بنگاه داران استعلام جعلی میگرفته و نامه‌هایی را بدون اطلاع مسؤولان صادر میکرده و اینگونه متقاضیان نیز وقتی کارمند رسمی به صورت مکتوب نامه‌ای را به آن‌ها تحویل می‌داد اطمینان می‌کردند، فارغ از اینکه این فرد با بنگاه دارها معامله داده و در این پرونده در دادسرای تهران بزرگ مطرح و به هفت سال حبس محکوم شد که پرونده وی ۳۰ شاکی دارد.

وی با تشکر از مدیرعامل و تیم انفورماتیک شرکت عمران پردیس، بیان کرد: امیدواریم شاهد ترقی و شکوفایی این شرکت باشیم اما در بحث آرمستان و تصفیه خانه فاضلاب فاز ۱۱ نیز باید اقداماتی فوری انجام شود زیرا باعث ناراضی مردم شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول