اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توقف روند صعودی شیوع کرونا در چند روز گذشته البرز/50درصد تماس های اورژانس البرزافزایش یافت

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: چند روزی است روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان البرز متوقف شده است و می‌توانیم امیدواریم باشیم در صورت رعایت مردم شرایط کنترل خواهد شد.

توقف روند صعودی شیوع کرونا در چند روز گذشته البرز/50درصد تماس های اورژانس البرزافزایش یافت

مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: شرایط استان البرز کماکان قرمز است و موقعیت می طلبد مردم بیش از گذشته احتیاط و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد مردم بیش از گذشته بهداشت را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: استفاده از ماسک به فرهنگ تبدیل شده است وشاهدیم اغلب مردم این موضوع را رعایت می‌کند.

بابایی اظهار کرد: بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه در شهرستان فردیس راه‌اندازی کردیم تا در صورت بحران از این موقعیت استفاده کنیم.

وی بیان کرد: اورژانس پا به پای بقیه قسمت‌های بهداشت و درمان درگیر کنترل شیوع بیماری شده است و در  این حوزه فعالیت می‌کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه روزانه 100 مأموریت اورژانسی انجام می‌شود، اشاره کرد: از دوره اول شیوع ویروس کرونا  تا هم اکنون تماس های مردمی و هم ماموریت های اورژانس حدود 50 درصد افزایش داشته است.

بابایی در پایان تصریح کرد: چند روزی است روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان البرز متوقف شده است و می‌توانیم امیدواریم باشیم در صورت رعایت مردم شرایط کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول