اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اجرا و کنترل برنامه های همه گوشی ها با الکسا ممکن می شود

با به روزرسانی دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون به زودی راه اندازی و کنترل تمامی برنامه های اندرویدی و آی او اس از این طریق ممکن می شود.

اجرا و کنترل برنامه های همه گوشی ها با الکسا ممکن می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، آمازون امروز مجموعه ای از ابزار جدید خود را برای توسعه دهندگان عرضه کرده که جذاب ترین آنها الکسا فور اپس نام دارد و به توسعه دهندگان امکان می دهد تا کارکردهای الکسا را به اپلیکیشن های اندرویدی و نیز آی او اس بیفزایند.

آمازون این ابزار تازه را برای شرکت هایی مانند تیک تاک، اوبر، یلو پیجز و سونیک عرضه کرده است. به عنوان مثال از این طریق می توان با فرمان صوتی خواستار ضبط ویدئو توسط تیک تاک شد یا اپلیکیشن سونیک را برای کنترل منو باز کرد. درخواست مشاهده موقعیت مکانی رانندگان اوبر دیگر قابلیت این اپلیکیشن است.

 

فرامین صوتی دیگری که از این طریق در دسترس قرار می گیرند عبارتند از جستجوی سریع، مشاهده اطلاعات بیشتر، دسترسی به کارکردهای کلیدی و غیره. این خدمات هم از طریق الکسا و هم از طریق قابلیت های توکار و افزوده شده به هر برنامه قابل دسترس هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول