اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فرودگاه پیام بزرگترین مرکز آموزشی صنعت هوایی کشور است/روزانه 80پرواز آموزشی درپیام انجام می‌شود

مدیرعامل فرودگاه پیام با بیان اینکه بیش از 2 هزار متقاضی و علاقه مند حوزه صنعت هوایی در مدارس این فرودگاه مشغول به آموزش هستند، گفت: روزانه به صورت میانگین 80 پرواز آموزشی در پیام انجام می‌شود.

فرودگاه پیام بزرگترین مرکز آموزشی صنعت هوایی کشور است/روزانه 80پرواز آموزشی درپیام انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام، امروز در جمع خبرنگاران گفت: این فرودگاه با توانمندی های زیر ساختی و خدماتیدر حوزه هوانوردی هم اکنون در بخش های مسافری،کارگو(باری)و آموزش خلبانی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه فرودگاه پیام به عنوان قطب آموزش خلبانی کشور مطرح است عنوان کرد: دوره های تخصصی هوانوردی به صورت کامل در این فرودگاه با  اعطا گواهینامه خلبانی و طبق استانداردهای بین المللی در حال انجام است.

ثناگو مطلق افزود: نزدیک بودن به پایتخت، ارتقاء سطوح پروازی، سیستم های به روز ناوبری هوایی و دارا بودن بزرگ ترین باند پروازی، از جمله مزایایی است که پیام را تبدیل به قطب آموزش خلبانی و هوانوردی کشور کرده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان گذراندن دوره های خلبانی از سراسر کشور در فرودگاه بین المللی پیام در حال آموزش هستند خاطر نشان کرد: هم اکنون پنج مرکز آموزش خلبانی در فرودگاه پیام فعالیت دارند و روزانه به طور میانگین  بیش از 80 پرواز آموزشی در این فرودگاه انجام می شود.

ثناگو مطلق گفت: همچنین در زمان حاضر  بیش از 2 هزار متقاضی و علاقه مند حوزه  صنعت هوایی در مدارس این فرودگاه مشغول به آموزش هستند.

فرودگاه بین المللی پیام از ابتدای تاسیس ( 1369) با کاربری کارگو (حمل و نقل بار) فعالیت خود را آغاز کرده و پس از اندکی با افزوده شدن چندین مدرسه آموزش خلبانی به بزرگترین و برترین مرکز آموزش خلبانی کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول