اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اتمام بازسازی واحدهای خسارت‌دیده از سیل در آزادشهر

استاندار گلستان گفت: با بهره‌برداری از ۵۹۱ واحد احداثی در شهرستان آزادشهر، عملیات بازسازی واحدهای خسارت‌دیده از سیل در شهرستان آزادشهر به اتمام رسید.

اتمام بازسازی واحدهای خسارت‌دیده از سیل در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در آیین بهره‌برداری از  ۴۴۰۳ مین واحد مقاوم‌سازی شده در روستای «نظر چاقلی» شهرستان آزادشهر، اظهار کرد: در سیل سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان آزادشهر آسیب‌دیده بودند که نیمی از آنها صد درصد تخریبی و نیمه دیگر نیازمند بازسازی بود که امروز همه این واحدها به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل، بنیاد مسکن دو اقدام مهم دیگر را در دست انجام دارد که یکی از آنها مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی است که در شهرستان آزادشهر، بیش از ۴ هزار واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: احداث مسکن حمایتی برای محرومین از دیگر اقدامات مهم بنیاد مسکن در استان است که تعداد ۱۰۰ واحد در این شهرستان در حال احداث است.
استاندار گلستان با اشاره به بهسازی روستاها توسط بنیاد مسکن خاطرنشان‌کرد: امروز بهسازی هشت روستا در شهرستان آزادشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 
در مراسمی با حضور استاندار گلستان ۴۴۰۳ مین واحد معاون‌سازی شده در روستای «نظر چاقلی» شهرستان آزادشهر احداثی توسط بنیاد مسکن استان گلستان به بهره‌برداری رسید.
همچنین ۱۱۵ پروژه عمرانی حوادثی سیل ۱۳۹۸ در ۱۰۵ روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به صورت نمادین در روستای «عطا بهلکه» شهرستان آزادشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
استاندار گلستان و هیات همراه در ادامه از عملیات احداث مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن بازدید کردند.

انتهای پیام/2307

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول