اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شمار جان‌باختگان کرونا در کرمانشاه به 413 نفر رسید

محمدیمدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت چهار مورد فوتی دیگر بر اثر تشخیص قطعی کرونا ویروس، آمار جان‌باختگان استان به 413 مورد رسید.

شمار جان‌باختگان کرونا در کرمانشاه به 413 نفر رسید

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر استان بر اثر کووید ۱۹، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت چهار مورد فوتی دیگر بر اثر تشخیص قطعی کرونا ویروس، آمار جان‌باختگان استان به 413 مورد رسید.

وی به ۲۷ مورد بستری جدید اشاره و بیان کرد: در این بازده زمانی با انجام ۳۰۵ مورد آزمایش تشخیص کووید ۱۹ تعداد آزمایشات انجام شده در استان نیز به ۴۹ هزار و ۲۰۹ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره‌ای به بازدید صورت گرفته امروز از بیمارستان اسلام‌آباد غرب داشت و گفت: فاز دوم بیمارستان اسلام‌آباد غرب پس از مدتی که از افتتاح آن می‌گذشت در زلزله آبان ماه سال ۹۶ تخریب شد که در حال حاضر فعالیت‌های بازسازی و مقاوم سازی آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم به محض اینکه بیمارستان از نظر فنی به دانشگاه تحویل داده شود ظرف یک ماه با بهترین و به روزترین تجهیزات، تجهیز شود تا بتواند بهترین خدمات با تنوع تخصصی حال حاضر به مردم شهرستان ارائه دهد.

محمدی در ادامه با نگاهی به وضعیت اسلام‌آباد غرب به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: اسلام‌آباد غرب، دومین شهرستان بزرگ استان است و جمعیت بیشتری دارد که موارد فوتی و ابتلای آن هم بیشتر بوده بطوریکه تا روز گذشته ۳۴ مورد فوتی داشته است، لذا ضرورت دارد مردم بیشتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی در پایان، تاکید کرد: موضوع فرهنگ‌سازی زندگی در دوران کرونا را جدی بگیریم، در استفاده از لوازم حفاظتی بهداشتی خسته نشویم، اگر کسی به این رفتارها توجه نمی‌کند، حتما تذکر بدهید و بخواهیم مطابق هنجار حال حاضر جامعه رفتار کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول