اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حجت‌الاسلام جعفری به‌عنوان امام جمعه کوهبنان معرفی شد

با حضور رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری به‌عنوان امام جمعه کوهبنان معرفی شد.

حجت‌الاسلام جعفری به‌عنوان امام جمعه کوهبنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حسین سالاری فرماندار کوهبنان امروز در مراسم معارفه امام جمعه این شهر اظهار داشت:  تمام اعضای شورای اداری کوهبنان با همان وحدت رویه گذشته در کنار امام جمعه شهرستان خواهند بود.

وی بیان داشت: نماز جمعه قرارگاهی برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است در حالی که مردم با حضور در این مراسم بصیرت‌افزایی دارند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: کارنامه نماز جمعه طی چهل سال گذشته بسیار موفق بوده که این مهم نتیجه زحمات شورای سیاست‌گذاری، ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه بوده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان اظهار کرد: نماز جمعه در شهرستان کوهبنان قدمتی طولانی دارد و مردم به اهمیت کارکرد و خاصیت نماز جمعه آگاهی دارند.

وی تاکید کرد: نماز جمعه فکر، اندیشه و تزکیه است که  در هر جمعه جامعه اسلامی را متصل به ولایت و رهبری کرده و اخلاق و رفتار انسان‌ها را الهی و ربانی می‌کند.

جعفری خاطرنشان کرد: نماز جمعه ماهیت دشمنان را برای همگان بیان می‌کند البته به‌واسطه شرایط موجود استان مقرر شد فردا نماز جمعه برگزار نشود در حالی که این نماز در همه حال برای تبلیغات دین و اسلام آماده است.

در ادامه حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه جدید کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت گفت: در آستانه پنجم مرداد هستیم، نماز جمعه وحدت‌آفرین، قرارگاه فرهنگی، دریچه راه‌گشا به سوی معنویت و فرهنگ است.

وی تاکید کرد: با اهمیت به نماز جمعه کارها سامان پیدا می‌کند، زندگی ما سراسر خیر و برکت می‌شود و کارهای خیر پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول