اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

491 مصوبه شورای فرهنگ عمومی شمال کرمان طی یک سال/۱۱ مصوبه در مورد کتاب داشتیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی کرمان طی سال گذشته، 491 مصوبه داشته است.

491 مصوبه شورای فرهنگ عمومی شمال کرمان طی یک سال/۱۱ مصوبه در مورد کتاب داشتیم

محمدرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه تعداد جلسات شورای فرهنگ عمومی در کل استان طی سال گذشته، ۱۳۴ مورد بوده است، اظهار داشت: تعداد مصوبات این جلسات در شمال استان، ۴۹۱ مصوبه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تعداد مصوبات شورای فرهنگ عمومی در مرکز استان را ۲۱ مورد دانست و عنوان کرد: تصویب دستورالعمل تشکیل کارگروه‌های شش‌گانه شورا، تصویب کاندیداتوری شهر کرمان برای کسب عنون پایتخت کتاب ایران در سال ۱۴۰۰ و تشکیل دبیرخانه ستاد تدوین برنامه‌های پایتخت کتاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهم مصوبات این شورا در استان است.

وی با اشاره به تصویب کلیات طرح ارتقای سواد رسانه‌ای مردم کرمان و تصویب رابطه و چگونگی تعامل شورا با قرارگاه فرهنگی افزود: ۱۱ مصوبه در مورد کتاب داشتیم که نهایتا به تصویب کاندیداتوری شهر کرمان برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران در سال۱۴۰۰ منتهی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به جایگاه استان کرمان در آیتم‌های مختلف کشور اظهار کرد: کسب رتبه اول در فعال بودن شوراهای فرهنگ عمومی در شهرستان‌های تابعه در سطح کشور و برگزاری بالاترین جلسات علمی مشورتی در سطح کشور از جمله آن است.

علیزاده بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان رتبه اول برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های کشور را کسب کرد که شامل شهرستان‌های سیرجان و نرماشیر است.

انتهای پیام/80001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول