اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای ۱۶ طرح بزرگ اقتصادی در ملایر/ احیای واحدهای تملیکی

فرماندار ملایر گفت: در حال حاضر ۱۶ طرح بزرگ اقتصادی با ۳ هزار میلیارد تومان در شهرستان ملایر در حال انجام است.

اجرای ۱۶ طرح بزرگ اقتصادی در ملایر/  احیای واحدهای تملیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی شرکت گستردرمان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ طرح بزرگ با ۳ هزار میلیارد تومان در شهرستان ملایر در حال انجام است اظهار کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی تولیدی است.

وی با بیان اینکه تعدادی از این طرح‌ها در هفته دولت و تعدادی از آنها نیز تا دهه فجر افتتاح خواهد شد گفت: بر اساس سیاست‌های استان احیای واحدهای تملیکی را نیز در دستور کار داریم.

فرماندار شهرستان همدان با پیگیری نمایندگان مجلس کارهای خوبی در دست اجراست ادامه داد: این طرح‌ها در توسعه شهرستان تاثیرگذار هستند و ما نیز با تمام تلاش از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گستردرمان نیز با بیان اینکه فاز اول کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی امروز کلنگ‌زنی می‌شود گفت: برای فاز اول این واحد صنعتی ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد.

سید رضا حسینی اشتغال فاز  اول این کارخانه را به صورت مستقیم ۹۰ نفر و غیرمستقیم ۱۵۰ نفر دانست و تصریح کرد: فاز اول این کارخانه در دهه فجر افتتاح خواهد شد که در فاز اول ماهانه ۱۵ میلیون عدد دستکش پزشکی تولید می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از اجرای فاز اول آمادگی تولید ۲۹ میلیون عدد دستکش‌های پزشکی در هر ماه داریم ضمن اینکه اشتغال مستقیم فاز دوم این واحد نیز ۲۸۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۶۰ نفر به صورت غیر مستقیم است.

مدیرعامل شرکت گستردرمان با بیان اینکه برای فاز دوم نیز یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است افزود: این شرکت در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و با زیربنای ۶ هزار و۸۰۰ متر در شهرک صنعتی شوشاب احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول