اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افت شدید قیمت سیب‌زمینی؛ فصل برداشت با انباشت مشکلات/نباید محصول کشاورزان روی دستشان بماند

امام جمعه عجب‌شیر گفت: باید دولت و مجلس همت کنند تا محصول کشاورزان ما روی دستشان نمانند و با پیروی از شعار سال در حمایت از کشاورزان و در برای جهش تولید اقدام کنند.

افت شدید قیمت سیب‌زمینی؛ فصل برداشت با انباشت مشکلات/نباید محصول کشاورزان روی دستشان بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان عجب‌شیر اظهار داشت: دشمنان از نمازجمعه  ضربه می خورند و از حضور مردم در این سنگر واهمه دارند.

امام جمعه شهرستان عجب شیر ضمن تقدیر از اقدامات اصحاب رسانه گفت: همکاری تنگاتنگ اصحاب رسانه با ستاد نمازجمعه شهرستان مایه مباهات است که باعث می‌شود در این روزهای کرونایی مردم به نحو مقتضی مسائل را دریابند.

وی افزود: ستاد نماز جمعه عجب‌شیر در سال گذشته مقام ممتاز استانی را به خود اختصاص داده بود.

شربیانی در بخش دیگر سخنان خود گفت: باید دولت و مجلس همت کنند تا محصول کشاورزان ما روی دستشان نمانند و با پیروی از شعار سال در حمایت از کشاورزان و در برای  جهش تولید اقدام کنند.

امام جمعه عجیب‌شیر با بیان اینکه مشکلات اقتصادی برای اقشار ضعیف شکننده است گفت: هم‌اکنون نوبت مسئولان است که به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند و تورم کمرشکن را مهار کنند.

وی تصریح کرد:  مسئولان باید قدر این ملت وفادار و حاضر در صحنه را که در سخت‌ترین شرایط یار و یاور نظام بودند، بدانند و تقدیر عملی خود را با توجه به مطالبات مردم نشان دهند.

انتهای پیام/60015

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول