اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: درخشش حقیقی استقلال را ناکام کرد/ هواداران نساجی اجازه سواستفاده به برخی را ندهند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم اگرچه درخشش حقیقی در برخی صحنه‌ها تیم استقلال را ناکام گذاشت.

فکری: درخشش حقیقی استقلال را ناکام کرد/ هواداران نساجی اجازه سواستفاده به برخی را ندهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی استقلال و نساجی اظهار داشت: جا دارد به تک تک بازیکنان نساجی خسته نباشید بگویم. آنها یک بازی دیگر را با تمام وجود پشت سر گذاشتند و توانستیم در هر دو نیمه برنامه‌هایی که ارائه کرده بودیم را در زمین پیاده کنند.

وی افزود: ما فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم اگرچه درخشش  حقیقی در برخی صحنه‌ها تیم استقلال را ناکام گذاشت. از سوی دیگر ما هم خوب کار کردیم و به گل رسیدیم ولی هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. به تیم استقلال هم خسته نباشید می‌گویم که جوانمردانه بازی کردند و قضاوت در مورد داوری را به کارشناسان می‌سپاریم. 

فکری تصریح کرد: قطعا دوربین‌های زیادی در ورزشگاه بود  که می‌توان به آنها بسنده کنیم. در مجموع به تیم داوری تبریک می‌گویم که بازی را کنترل کردند.

وی در خصوص اظهارنظرش در کنفرانس قبل از بازی  که مدعی شده بود هر نتیجه‌ای رخ بدهد من خوشحال می‌شوم گفت: باید قبول کنید موهایی که در چهره من می‌بینید در تیم استقلال سفید شده و طرفداران نساجی باید به من حق بدهند. 

فکری خاطرنشان کرد: همان زمان که  به استقلال رفتم اولین بازی ام را مقابل نساجی انجام دادم و اشک ریختم و بر عکس وقتی مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم باید در موردش حرف بزنم. من سالها برای استقلال بازی کردم و طبیعتا ما در گوشه دلمان استقلال را دوست داریم، فقط از  هواداران نساجی می‌خواهم اجازه سوء استفاده به برخی‌ها را ندهند. بعد از اظهار نظر دیروز من فضای خوبی شکل نگرفت اما یک عده هستند که دوست ندارند نساجی جایگاه خوبی داشته باشد. آنها باید باهوش باشند، نتیجه‌ای که برای ما رقم خورد خوب بود و برای استقلال راضی کننده نبود.امیدوارم هر دو تیم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیرند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول