اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعتبارات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ۲۳ برابر شده است

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر لزوم توجه به قشر روحانیت در استان گفت: اعتبارات حوزه‌های علمیه در خراسان شمالی۲۳ برابر سالیان گذشته پرداخت‌شده است.

اعتبارات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ۲۳ برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین محمدعلی شجاعی ظهر امروز در جمع فعالین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان اسفراین اظهار کرد: تا سه ماه آینده بررسی مصوبات سفر خود به اسفراین و صفی‌آباد را با اولویت و نیاز منطقه خواهیم داشت.

وی افزود:  وظیفه‌داریم با توجه به خاستگاه بزرگ روحانیت به بحث حوزه‌های علمیه به خوبی پرداخته شود و نام خراسان شمالی جاودانه کنیم.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اعتبار حوزه‌های علمیه را ۱۳ برابر ابلاغ کردیم اما ۲۳ برابر پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: کشور ما در بحث مبارزه با کرونا موفق کرده زیرا تمام اجزای حاکمیت پای‌کار بوده‌اند در این حوزه به‌هیچ‌عنوان از استانی عقب‌تر نیستیم.

شجاعی خاطرنشان کرد: فقط با تغییر دیدگاه نگرشی می‌توان انتظار پیشرفت را داشت و در تمام بخش‌ها تلاش شده برنامه محوری را در رأس امور قرار دهیم.

وی تصریح کرد: شوراها دولت‌های محلی هستند پس ۷۰ درصد نداشته ها باید توسط شوراها و مابقی امور توسط دولت و استانداری حل شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: سند مبارزه با مواد مخدر استان کاملاً دقیق و با جزئیات نگارش شده و نگاه ویژه‌ای برای حل مشکلات این حوزه خواهیم داشت.

وی در انتها تصریح کرد: حوزه سیاسی شهرستان اسفراین ظرفیت‌های خوبی دارد که نرخ مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات هم بالا بوده لذا نگاه ویژه‌ای به نیروهای سیاسی این شهرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول