اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جلالی: بازی شجاعانه ای برگزار کردیم/ جایگاهمان در جدول به خاطر عملکرد نیم‌فصل اول است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بچه ها امروز شجاع بودند و از همه بازیکنانم ممنون هستم.

جلالی: بازی شجاعانه ای برگزار کردیم/ جایگاهمان در جدول به خاطر عملکرد نیم‌فصل اول است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجیدجلالی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: واقعیت این است که آنچه نیاز داشتیم ثبات و ترمیم ذهن تیممان بود. این کار با درایت مدیریت انجام شد. دیدید که چه بازی شجاعانه‌ای کردیم. از بچه‌ها ممنون هستم. عالی بودند.صمیمی و صادق و همدل بودند.

سرمربی تیم گل‌گهر ادامه داد: این موردی است که ما لازم داریم. واقعا تیم خوبی هستیم. در 11بازی دور برگشت 18امتیاز گرفتیم. اگر جایگاهمان در جدول خوب نیست به خاطر عملکرد نیم‌فصل اول است. در نیم فصل دوم خوب بودیم و امیدوارم این مساله را در 4بازی باقی مانده ادامه بدهیم. خیلی امیدوار هستم. از خدا می‌خواهم کمکمان کند که در انتهای مسابقات هم جایگاه خوبی به دست بیاوریم و هم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

جلالی در مورد اینکه عقب نشینی گل‌گهر پس از گل اول این تیم به خاطر استرس سقوط و شرایط جدول بود یا بازی خارج از خانه، گفت: تقریبا هردو مورد بود. شرایط بازی طوی بود که بچه‌ها دوست داشتند گلشان را حفظ کنند. این باعث شد عقب بروند. وقتی گل خوردیم دوباره ما بازی را در دست گرفتیم چون بچه‌ها می‌خواستند از این بازی برنده خارج شوند. وقتی می‌گویم ترمیم ذهن، مساله ای است که تقریبا به آن رسیده‌ایم. ان شاالله در آینده باید بتوانیم زمانی هم که جلو هستیم، تیم حمله کننده باشیم.

وی افزود: ماشین سازی هم عملکرد خوبی داشت. واقعا بازی خوب و شایسته‌ای انجام دادند و امیدوارم بتوانند خودشان را حفظ کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول