اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

الهامی: به دنبال پیروزی در این بازی سخت بودیم

سرمربی تیم تراکتور گفت: به دنبال کسب پیروزی برابر شهرخودرو مشهد بودیم که در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسید.

الهامی: به دنبال پیروزی در این بازی سخت بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،

"ساکت الهامی" در نشست خبری بعد از بازی مقابل شهر خودرو با ابراز خرسندی از حضور در مشهد در خصوص بازی مقابل شهرخودرو اظهار کرد: از بابت حضور سهراب بختیاری‌زاده در راس کادرفنی تیم شهرخودرو خوشحالم و جا دارد که از زحمات چندین ساله آقای سرآسیابی هم تشکر کنم و معتقدم که آینده فوتبال کشورمان قطعاً توسط مربیان جوانی همچون سهراب بختیاری زاده‌ها رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه برای دیدار امروز دو هدف را در دستور کار خود داشتیم بیان کرد: هدف اول‌مان کسب امتیاز و سپس کسب پیروزی بود که خوشبختانه به هدف اول‌مان دست یافتیم و دست خالی به تبریز برنمی‌گردیم؛ اما متاسفانه از کسب پیروزی بازماندیم.

الهامی افزود: متاسفانه فشار بازی مقابل سپاهان بدن بازیکنان را خالی کرده بود و با شرایط سختی روبرو بودیم، این در حالی است که در شرایط کنونی نیز  رقابت تیم بر سر صعود در جدول است و به بیانی، بازی جدول را شاهد هستیم؛ از همین رو این تک امتیاز را هم خوب می‌دانیم و از بازیکنانم راضی هستم و آنها خسته بودند و تلاش می‌کنیم که در ادامه مسابقات با توجه به شرایطی که بازی‌ها دارد به هدف‌مان و خواسته هواداران‌مان که کسب سهمیه آسیایی است، دست یابیم.

 وی با بیان اینکه در نیمه اول بازی امروز بهتر از تیم حریف بودیم، افزود: در این بازی هر دو تیم در مرحله اول ترس از گل خوردن داشتند و به دنبال این بودند که گل نخورند و ما نیز از این قاعده مستثنا نبودیم و هدف‌مان تسلط بر بازی و در نهایت رسیدن به گل و کسب پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه با بیان اینکه ما کمترین تغییر را در ترکیب تیم طی بازی‌های اخیر داشتیم، بیان کرد: متاسفانه فشردگی مسابقات شرایط را دشوار کرده و ما نیز با توجه به اینکه دستمان خالی است در صدد آن هستیم که به هر شکلی کار را پیش ببریم که در ادامه مسابقات به مشکل برنخوریم و از قافله عقب نمانیم.

الهامی افزود: متاسفانه نبود مسعود شجاعی در ترکیب تیم ما امروز به چشم آمد، ولی با این حال اشکان کم کم به دوران اوج خود نزدیک شده و امیدوارم در ادامه مسابقات نیز با بازگشت مسعود و آمادگی بهتر سایر بازیکنان روند به رو به رشدی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان اظهاراتش درخصوص داور بازی عنوان کرد: بیژن حیدری یکی از بهترین داوران کشورمان است و امیدوارم که در عرصه‌های بین‌المللی نیز شاهد درخشش ایشان باشیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول