اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیأت ها را برگزار کنیم

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تشکیل ستادی متشکل از همه دست اندر کاران امر تبلیغ خبر داد و گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی هیأت ها را برگزار کنیم.

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیأت ها را برگزار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی عصر پنجشنبه در نشست علمی «کرونا و چالش‌های پیش روی هیئات» که در کتابخانه مرحوم آیت الله حائری طبسی برگزار شد، محور تصمیمات در ارتباط با وضعیت شهرها در مواجهه با کرونا را ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و گفت: سطح کلان کشور متفق هستند که باید مسأله محرم جدی گرفته شود، زیرا این مسأله که زمینه دینداری بسیاری از افراد را فراهم می‌کند، نباید مورد غفلت باشد.

وی از تشکیل ستادی متشکل از همه دست اندر کاران تبلیغ خبر داد و اظهار داشت: نماینده ستاد ملی مبارزه با کرونا در این ستاد حضور دارد و در جریان تصمیم گیری‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در کشور افتاد و توانستیم به صورت آبرومند با موج اول کرونا مقابله کنیم این بود که تمرکز بر ستاد ملی مبارزه با کرونا بود و اگر این موضوع به مسؤولان منطقه ای واگذار شود بدون شک مشکلات بسیاری پیش می‌آید و امور سلیقه ای می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال رویکرد نذورات بنا است به سوی کمک مؤمنانه و مواسات مردمی تغییر کند، ابراز کرد: سعی می‌کنیم رویکرد نذورات را طبق سیاست‌هایی که سازمان تبلیغات اسلامی دارد به سوی تأمین مایحتاج مردم تغییر دهیم.

وی از وجود 25 هزار پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز هیأت‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و این یک الگو برای آینده قرار گیرد؛ ما باید در این زمینه با وجود شرایط بحرانی فرهنگ سازی داشته باشیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول