اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری معتاد سابقه‌دار در گرمسار/ ۱۷ فقره سرقت کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری معتاد سابقه‌داری در گرمسار خبر داد که به دنبال آن، ۱۷ فقره سرقت نیز در این شهرستان کشف شد.

دستگیری معتاد سابقه‌دار در گرمسار/ ۱۷ فقره سرقت کشف شد

سرهنگ سیدعلی میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گرمسار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی خود، رد پای سارق سابقه‌دار را در وقوع این جرائم پیدا کردند.

میراحمدی به شناسایی کامل متهم و هماهنگی‌های لازم قضایی در این راستا اشاره کرد و گفت: در عملیات غافلگیرانه پلیس، مجرم در یکی از خیابان‌های شهر دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: او در بازجویی‌های خود به ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان گرمسار اعتراف کرد.

این مسؤول با بیان اینکه متهم انگیزه خود از ارتکاب این جرائم را تأمین هزینه‌های مصرفی مواد مخدر اعلام کرده است، گفت: پرونده تکمیلی به همراه سارق دستگیرشده به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول