اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کاهش دید در ارتفاعات کندوان و سوادکوه/ احتمال لغو محدودیت یک‌طرفه هراز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

کاهش دید در ارتفاعات کندوان و سوادکوه/ احتمال لغو محدودیت یک‌طرفه هراز

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز درحال حاضر بارندگی نداریم ولی ارتفاعات کندوان و سوادکوه مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

این مسوول با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمام تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد خودروها امروز در محور کندوان یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز معمولا روزهای تعطیل و جمعه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری باتوجه به احتمال ریزش و رانش، خاطرنشان کرد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی استان می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول