اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجار در یک کارگاه ساخت مهمات جنگی در سوریه

یک پایگاه خبری نزدیک به معارضان سوریه خبر داد که یک کارگاه ساخت راکت و موشک متعلق به تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در سوریه منفجر شده است که به دنبال آن چند تن از این عناصر کشته شدند.

انفجار در یک کارگاه ساخت مهمات جنگی در سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه»-نزدیک به معارضان- از انفجار یک کارگاه متعلق به گروه تروریستی «الجبهه الشامیه» در شمال حلب خبر داد.

طبق این گزارش، انفجار بامداد امروز (جمعه) در نزدیکی اردوگاه «العرموطه» در اطراف منطقه «شمارین» رخ داده است که تحت نفوذ گروه‌های تروریستی وابسته به ترکیه است.

دیدبان در ادامه گزارش داد که این کارگاه مخصوص ساخت راکت و موشک و متعلق به گروه تروریستی «الجبهه الشامیه» بوده که همزمان با انفجار این کارگاه، یک هواپیمای شناسایی نیز بر فراز منطقه به پرواز درآمده است.

این انفجار که همچنان علت آن مشخص نشده است، منجر به مجروح شدن چندتن از شهروندان سوری و در عین حال، به کشته و زخمی شدن شماری از عناصر گروه‌های تروریستی وابسته به ترکیه شده است.

منابع سوری پیشتر نیز از  انفجار در یک انبار مهمات متعلق به گروه تروریستی «الحزب الترکستانی» در غرب سوریه خبر داده بودند که به دنبال آن شش عنصر از این گروه کشته شدند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول