اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: حدادی در داخل کشور می‌تواند پایش را درمان کند/علائم کرونا داشتم ولی تست‌هایم منفی بود

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: نظر کمیسیون پزشکی فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک این است که حدادی می تواند در داخل کشور ضایعه پاشنه خود را درمان کند.

سعیدی: حدادی در داخل کشور می‌تواند پایش را درمان کند/علائم کرونا داشتم ولی تست‌هایم منفی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاوس سعیدی در خصوص اینکه کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با درخواست احسان حدادی برای جراحی خار پاشنه به اروپا اعزام شود، اظهار داشت: ما در کمیته ملی المپیک خودمان را متعهد به ورزشکاران و قهرمانان می‌دانیم و بر این باور هستیم که حمایت ها پیوسته باشد نه مقطعی، کما اینکه هزینه های درمان برخی عزیزان از جمله سهراب مرادی و حمیده عباسعلی را به طور کامل پرداخت کردیم تا این عزیزان به آمادگی لازم برسند.

وی افزود: به طور کلی در مورد هزینه های اردویی از طریق فدراسیون مربوطه اقدام می‌کنیم، احسان حدادی هم یکی از سرمایه های ملی ما است و بارها برای کشور افتخار آفرینی کرده است. در این مورد به خصوص و اتفاقی که برای وی به وجود آمده در هیات اجرایی همه چیز را بررسی کردیم که به جمع بندی نرسیدیم. به نظرمی رسد کمیسیون پزشکی فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک جمع بندی نکردند.

سعیدی تاکید کرد: طبعا حدادی هم دوست ندارد ارز از کشور خارج کند و به همین دلیل ما سعی می‌کنیم کار درمانی ضایعه پاشنه احسان حدادی را در داخل کشور انجام بدهیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه ظاهرا خیلی‌ها در کمیته ملی المپیک کرونا گرفته اند، عنوان کرد: در راستای سیاستهای ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های درمانی و بهداشتی یک مرحله تست کلی از همکاران گرفتیم چون آکادمی ملی و کمیته ملی المپیک محل تردد ورزشکاران ما است.

وی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم تاکید کرد: چند نفر معدودی از همکاران ما که مشکوک بودند به قرنطینه رفتند اما بیش از 95 درصد تست‌ها منفی بود. البته در مقطعی برخی جلسات حضوری برگزار شد ولی به محض اینکه فاز دوم کرونا شکل گرفت، صالحی امیری دستور داد که جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

وی در خصوص اینکه آیا خودش کرونا گرفته است گفت: من 2 بار تست دادم که منفی بود ولی علائمی داشتم که 2 هفته در قرنطینه بودم. خوشبختانه آقای پیمان فخری هم از بیمارستان مرخص شد و به زودی به بهبودی کامل می رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول