اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توزیع مرغ منجمد برای تعدیل قیمت ها در آذربایجان غربی

سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت :هیچ گونه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد و هم اکنون توزیع مرغ منجمد آماده طبخ به جهت تعدیل قیمت ها در سطح فروشگاه های زنجیره مصرف آغاز شده است.

توزیع مرغ منجمد برای تعدیل قیمت ها در آذربایجان غربی

داود قربان نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هیچگونه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد و هم اکنون توزیع مرغ منجمد آماده طبخ به جهت تعدیل قیمت ها در سطح فروشگاه های زنجیره مصرف آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از اوایل تیرماه تاکنون حدود 250 تن از این محصول استراتژیک را با هماهنگی سازمان صمت، بین شهرستان های استان توزیع کرده ایم و جهت تنظیم بازار آمادگی توزیع حداقل 600 تن را داریم.

قربان نژاد اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، به منظور کنترل قیمت این محصول، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط 2 (اتوماتیک) در سطح استان کرده است.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به وجود ذخایر قابل توجه در سردخانه این مجموعه اقدام به توزیع گوشت مرغ منجمد آماده طبخ تازه به استان های آذربایجان شرقی به مقدار 350 تن و اردبیل به مقدار 106 تن کرده است.

لازم به ذکر است گوشت مرغ های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه های استان (دارای خط 2 کشتار) و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول