اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

بررسی آخرین همکاری های ایران و هند در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار

با حضور 3 معاون وزیر راه و شهرسازی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند، جلسه ای با هدف تأمین تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

بررسی آخرین همکاری های ایران و هند در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، درباره برگزاری جلسه ای برای همکاری ایران و هند در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، اظهار داشت: این جلسه به دعوت معاونت برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی و با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با هدف تأمین ریل، سوزن، سیگنالینگ و تجهیزات مورد نیاز برای طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و پسکرانه حمل و نقلی آن برگزار شد که کشور هند نسبت به اعطای خط اعتباری ۱۵۰ میلیون دلاری اقدام کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:  به منظور تسریع در عملیاتی کردن فرآیندهای کاری در این جلسه با حضور سفیر ایران در هند و معاونان وزیر راه و شهرسازی مقرر شد، براساس توافقات حاصله موضوع از طریق سفیر ایران و وزارت امورخارجه پیگیری و رایزنی های دیپلماتیک لازم در این ارتباط انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول