اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

با تمام توان و 10 کارگروه ویژه و تخصصی مردمی، پای کار محرم هستیم

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه محرم امسال صحنه تجلی فاخر همبستگی اجتماعی خواهد بود، گفت: هماهنگ با ستاد ملی کرونا در قالب 10 کارگروه ویژه و تخصصی مردمی. پای کار محرم با تمام توان هستیم.

با تمام توان و 10 کارگروه ویژه و تخصصی مردمی، پای کار محرم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد محرم این اداره کل با اشاره به نقش عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی آن را نقطه عطف تاریخ اسلام دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، تاسی به مکتب عاشورا و تجلی ولایت‌پذیری برای مقابله با طاغوت است.
وی تصریح کرد: اراده ملت بیدار و ولایتمدار به همراه تاسی به مکتب عاشورا از جمله مولفه‌های شاخص و فاخر و رمز حیات و تعالی انقلاب اسلامی در جنگ تمدنی است لذا فصل رویش محرم، فرصت بی‌بدیل و بی‌نظیر برای بسط ارزش‌ها و تعمق بخشی به باورهای دینی و حضور مردمی در عرصه تبلیغ اسلام ناب است.
معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نظر به شرایط اقتضایی کشور، شیوع ویروس کرونا، اعمال برخی محدودیت‌ها و همچنین تحریم‌های ظالمانه ایادی استکباری، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همت مومنانه و تفکر انقلابی و جهادی تشکل‌های دینی و مذهبی، محرم امسال صحنه تجلی فاخر همبستگی اجتماعی و مسئولیت‌پذیری خواهد بود.

دیلمی اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها برای پیوند گفتمان عاشورا در عرصه خدمت‌رسانی به مردم شریف و آغاز مرحله دوم رزمایش فاخر مواسات و همدلی و راهبری هسته‌های تبلیغی برای تبیین عزت و اقتدار حسینی و درس‌های عاشورا استفاده خواهد شد.
وی گفت: با هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا، در قالب 10 کارگروه ویژه و تخصصی مردمی پای کار محرم با تمام توان هستیم و لازم به یادآوری است که حرکت عظیم مردمی امسال با نگاه استکبارستیزی و روایتگر، سیره زندگی دانش‌آموختگان عظیم‌الشان و ماندگار عاشورا همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواهد بود شعار معروف «من هم حاج قاسم سلیمانی هستم».

انتهای پیام/2308/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول